Kariera

Doświadczenia i ekspercka wiedza pracowników Polskiego Funduszu Rozwoju są podstawą do realizacji naszej misji, czyli tworzenia praktycznych rozwiązań dla wspólnego sukcesu i bezpiecznej przyszłości w ramach inwestycji dla Polski.
W pracy zawodowej stawiamy na jakość i współpracę oraz optymalne środowisko pracy, które tworzymy z pasją i zaangażowaniem.

Oferty pracy

Ekspert w Biurze Projektów Departamentu Programów Sektorowych

Ekspert w Biurze Projektów Departamentu Programów Sektorowych

Warszawa / PFR / 08-09-2018

Numer ref.: PFR/E/DPS/08/2018

Departament Programów Sektorowych odpowiedzialny jest za koordynację realizacji Programów Flagowych. Programy Flagowe Strategii Odpowiedzialnego Rozwoju (SOR), mają za cel, poprzez działania instytucji publicznych, wsparcie rozwoju flagowych produktów, budujących wizerunek Polski jako lidera, w strategicznych dla gospodarki sektorach.
 
Główne zadania:

  • realizacja Projektów w ramach koordynowanych Programów Flagowych,
  • monitorowanie, dokumentacja oraz raportowanie realizowanych działań,
  • zarządzanie komunikacją realizowanych przedsięwzięć,
  • administrowanie merytoryczne portalem informacyjnym.

Wymagania:

Doświadczenie:

  • minimum 3 letnie doświadczenie w roli Kierownika Projektu lub samodzielnej realizacji projektów,
  • co najmniej dwa projekty przeprowadzone od fazy startu do fazy zakończenia w roli Kierownika Projektu,
  • potwierdzona teoretyczna oraz praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami/programami,
  • doświadczenie w pracy projektowej z instytucjami publicznymi,
  • doświadczenie w pracy projektowej z podmiotami biznesowymi.

 Cechy osobowe:

  • kreatywność, sprawczość i skuteczność,
  • wysoka motywacja własna, zaangażowanie,
  • bardzo dobra komunikacja i zdolności interpersonalne,
  • multidyscyplinarność - umiejętność pracy w wielu różnych obszarach, 
  • umiejętność pracy pod presją czasu i nad wieloma projektami jednocześnie, w często zmieniających się uwarunkowaniach,
  • wysoka jakość i efektywność pracy,
  • doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i konfliktów,
  • umiejętność analizy i syntezy, ustalania priorytetów.

Inne:
•    potwierdzona teoretyczna oraz praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami,
•    biegłe posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie.

Dodatkowymi atutami będą praktyczna znajomość:

  • sektorów: biotechnologii, elektromobilności, wydobywczego, meblarskiego, BSP,
  • unijnych i krajowych instrumentów finansowania nauki i rozwoju firm,
  • zarządzania ryzykiem i zmianą w projektach.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • dogodną komunikacyjnie lokalizacje w centrum Warszawy,
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym opiekę medyczną Medicover, System Kafeteryjny MyBenefit, ubezpieczenie na życie z funduszem kapitałowym,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach,
  • szansa na rozwój zawodowy i podwyższanie kwalifikacji zawodowych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV).

APLIKUJ


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/E/DPS/08/2018.

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/E/DPS/08/2018 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.”

Pobierz plik


Specjalista ds. Windykacji i Regresów

Specjalista ds. Windykacji i Regresów

Warszawa / KUKE / 06-09-2018

Nr ref.: BWO/17/2018
 
Główne zadania:

  • prowadzenie działań windykacyjnych i regresowych,
  • współpraca z zewnętrznymi podmiotami windykacyjnymi, 
  • wystawianie rachunków za prowadzenie postępowania windykacyjnego i regresowego, 
  • sporządzanie raportów i materiałów związanych z działalnością komórki organizacyjnej na potrzeby organów nadzoru i innych instytucji.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (ekonomia lub prawo),
  • znajomości zagadnień związanych z handlem zagranicznym, 
  • umiejętności analitycznych, 
  • bardzo dobrej organizacji pracy, 
  • doświadczenie w ubezpieczeniach należności i/lub windykacji będzie atutem,
  • znajomość języków obcych będzie atutem.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na zastępstwo w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku, 
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • możliwość rozwoju zawodowego, 
  • szeroki pakiet socjalny / opiekę medyczną,
  • dobry dojazd do pracy (jesteśmy w Centrum Warszawy przy Złotych Tarasach),
  • dofinansowanie do biletu komunikacji miejskiej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji 

APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym BWO/17/2018.

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym BWO/17/2018 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A.” 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik


Underwriter/ Specjalista ds. Oceny Ryzyka Gwarancji

Underwriter/ Specjalista ds. Oceny Ryzyka Gwarancji

Warszawa / KUKE / 06-09-2018

Nr ref.: BRU/18/2018
 
Główne zadania:

  • ocena ryzyka zleceniodawców gwarancji kontraktowych oraz ustalanie limitów gwarancyjnych,
  • zarządzanie portfelem limitów gwarancyjnych,
  • sporządzanie wniosków na wyższe szczeble kompetencji limitowych,
  • sporządzanie analiz i opinii na zlecenie współpracujących komórek organizacyjnych,
  • udział w tworzeniu strategii zarządzania portfelem gwarancyjnym,
  • udział w doskonaleniu procedur, narzędzi i modeli stosowanych w procesie oceny i monitorowania ryzyka.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego ekonomicznego,
  • doświadczenia w pracy w zakresie oceny ryzyka gwarancji, 
  • znajomości oceny kondycji finansowej i zdolności kredytowej przedsiębiorstw,
  • znajomości oceny ryzyka gwarancji,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy z dużą ilością informacji, 
  • umiejętności pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na ryku,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki pakiet socjalny / opiekę medyczną,
  • dobry dojazd do pracy (jesteśmy w Centrum Warszawy przy Złotych Tarasach),
  • dofinansowanie do biletu komunikacji miejskiej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji:

APLIKUJ


Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym BRU/18/2018.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym BRU/18/2018 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik


Specjalista/Starszy Specjalista ds. Gwarancji

Specjalista/Starszy Specjalista ds. Gwarancji

Warszawa / KUKE / 02-09-2018

Nr ref.: BGW/19/2018

Główne zadania:

  • udzielanie i obsługa gwarancji,
  • rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie gwarancji,
  • budowa odpowiednich relacji z klientami,
  • uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach z klientami. 

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: ekonomia, prawo, administracja, zarządzanie),
  • minimum 3-letniego doświadczenia w ubezpieczeniach finansowych albo w bankowości,
  • znajomości zagadnień z zakresu finansów zakładów ubezpieczeń,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • bardzo dobrej znajomości MS Office,
  • wysokich zdolności komunikacyjnych,
  • wysokich zdolności analitycznych, skrupulatności, systematyczności i dokładności,
  • umiejętności pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na ryku,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki pakiet socjalny / opiekę medyczną,
  • dobry dojazd do pracy (jesteśmy w Centrum Warszawy przy Złotych Tarasach),
  • dofinansowanie do biletu komunikacji miejskiej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji

APLIKUJ


 Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym BGW/19/2018.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym BGW/19/2018 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A.”
 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik


Menedżer w Departamencie Prawnym

Menedżer w Departamencie Prawnym

Warszawa / PFR / 31-08-2018

Numer ref.: PFR/DP/M/08/2018

Główne zadania:

  • świadczenie pomocy prawnej w zakresie działalności PFR S.A. oraz negocjacji umów inwestycyjnych,
  • udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
  • obsługa spraw korporacyjnych spółki,
  • sporządzanie projektów umów, pism oraz wewnętrznych dokumentów prawno-organizacyjnych, 
  • wsparcie wewnętrznych departamentów PFR S.A., w tym udzielanie porad w zakresie zapewnienia zgodności działań z przepisami prawa i procedurami firmy,
  • obsługa prawna funduszu inwestycyjnego, którego częścią portfela inwestycyjnego zarządza PFR S.A.

Wymagania:

  • minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe jako radca prawny lub adwokat, zdobyte w kancelarii lub jako prawnik wewnętrzny, w tym co najmniej 6-letnie doświadczenie w obsłudze prawnej transakcji fuzji i przejęć (M&A),
  • bardzo dobra znajomość prawa cywilnego oraz prawa handlowego,
  • ugruntowane i praktyczne doświadczenie w bieżącej obsłudze korporacyjnej spółek handlowych oraz funduszy inwestycyjnych,
  • znajomość prawnych zasad działania funduszy inwestycyjnych oraz przepisów dotyczących jednostek samorządu terytorialnego i partnerstwa publiczno-prywatnego, 
  • skrupulatność, terminowość i odpowiedzialność,
  • obowiązkowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • umiejętność pracy w zespole, w tym koordynacji działań zespołu prawników, 
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy wielozadaniowej,
  • znajomości programów pakietu MS Office. 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość zdobywania doświadczenia w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym opiekę medyczną, System Kafeteryjny – MyBenefit,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV).

APLIKUJ


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/DP/M/08/2018.

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/DP/M/08/2018 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.”
 


Starszy Prawnik

Starszy Prawnik

Warszawa / PFR / 31-08-2018

Numer ref.: PFR/DP/08/2018

Główne zadania:

  • świadczenie pomocy prawnej w zakresie działalności PFR S.A., 
  • udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, 
  • obsługa spraw korporacyjnych spółki,
  • sporządzanie projektów umów, pism oraz wewnętrznych dokumentów prawno-organizacyjnych, 
  • wsparcie wewnętrznych departamentów PFR S.A., w tym udzielanie porad w zakresie zapewnienia zgodności działań z przepisami prawa i procedurami firmy,
  • obsługa prawna funduszu inwestycyjnego, którego częścią portfela inwestycyjnego zarządza PFR S.A.

Wymagania:

  • minimum 6-letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w kancelarii lub jako prawnik wewnętrzny, w tym co najmniej 4 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej transakcji fuzji i przejęć (M&A),
  • bardzo dobra znajomość prawa cywilnego oraz prawa handlowego,
  • ugruntowane i praktyczne doświadczenie w bieżącej obsłudze korporacyjnej spółek handlowych,
  • jako dodatkowy atut będzie postrzegana znajomość prawnych zasad działania funduszy inwestycyjnych oraz przepisów dotyczących jednostek samorządu terytorialnego i partnerstwa publiczno-prywatnego, 
  • uprawnienia radcy prawnego lub adwokata,
  • skrupulatność, terminowość i odpowiedzialność,
  • obowiązkowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • umiejętność pracy w zespole, pracy pod presją czasu oraz pracy wielozadaniowej, 
  • znajomości programów pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość zdobywania doświadczenia w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym opiekę medyczną, System Kafeteryjny- MyBenefit,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV).

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/DP/08/2018.

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/DP/08/2018 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.”

Pobierz plik


Analityk Inwestycyjny/Associate

Analityk Inwestycyjny/Associate

Warszawa / PFR Ventures / 31-08-2018

Główne zadania:

  • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:

    a. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert,
    b. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC),
    c. Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
  • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC,
  • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji,
  • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności,
  • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych,
  • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC,
  • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures,
  • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC,
  • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures. 

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji,
  • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
  • Znajomości KSH,
  • Biegłej znajomości języka angielskiego.

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska klikając:
 

 APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.


Prawnik

Prawnik

Warszawa / PFR Ventures / 31-08-2018

Nr ref.: PFRV/03/2018

Główne zadania:

  • obsługa korporacyjna i wsparcie prawne PFR Ventures sp. z o.o. w zakresie zarządzania częścią portfela inwestycyjnego funduszu inwestycyjnego zamkniętego,
  • przygotowanie dokumentacji konkursowej i obsługa prawna konkursów organizowanych przez PFR Ventures Sp. z o.o.,
  • negocjowanie umów inwestycyjnych z oferentami wyłonionymi w konkursach organizowanych przez PFR Ventures Sp. z o.o.,
  • nadzór prawny nad realizacją umów inwestycyjnych zawartych przez PFR Ventures Sp. z o.o.,
  • przygotowywanie analiz, opinii prawnych i interpretacji przepisów krajowych i unijnych związanych z działalnością PFR Ventures sp. z o.o.

Oczekujemy: 

  • 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prawa spółek handlowych, obsługi korporacyjnej spółek oraz w obszarze fuzji i przejęć (M&A) (najlepiej w zakresie obsługi instytucji finansowych),
  • praktyczna wiedza z zakresu regulacji prawnych rynku kapitałowego ze szczególnym naciskiem na niepubliczny obrót papierami wartościowymi,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi funduszy inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych zamkniętych i ostatnich zmian ustawy o funduszach inwestycyjnych i zarzadzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi oraz bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących funduszy inwestycyjnych oraz zasad ładu korporacyjnego instytucji nadzorowanych,
  • znajomość procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w tym prowadzenie negocjacji/wystąpień publicznych,
  • zorientowanie na rezultaty i wysoką jakość pracy,
  • nienaganna postawa etyczna.

Mile widziane:

  • tytuł radcy prawnego,
  • praktyczne doświadczenie w negocjacji kontraktów i umów inwestycyjnych,
  • znajomość rynku oraz przepisów prawnych dotyczących instrumentów finansowych,
  • znajomość rynku venture capital/private equity w Polsce (mile widziana znajomość tych rynków w Europie i na świcie),
  • znajomość przepisów dotyczących udzielania pomocy publicznych (regulacji krajowych i unijnych),
  • doświadczenie we wdrażaniu projektów unijnych lub finansowanych z budżetu państwa.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.

 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik


Menedżer Inwestycyjny

Menedżer Inwestycyjny

Warszawa / PFR Ventures / 31-08-2018

Główne zadania:

  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem przygotowującym i przeprowadzającym nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym: 
    a. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert;
    b. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych, oraz due diligence funduszy VC), 
    c. Negocjowanie warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem podejmującym działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym zapewnienie reprezentacji w organach funduszy VC oraz terminowego i właściwego jakościowo pozyskania informacji;
  • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
  • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu zespołem sporządzającym analizy i rekomendacji do Zarządu PFR Ventures związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
  • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
  • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego;
  • Co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
  • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
  • Znajomości KSH;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego.

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • Profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
  • Udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

  Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska klikając:

APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.” 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik


Recepcjonista (F/M)

Recepcjonista (F/M)

Warszawa / PFR Ventures / 31-08-2018

Numer ref.: PFRV/07/2018

Do zadań kandydata będzie należało:

  • prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • organizowanie i obsługa posiedzeń/narad organów Spółki,
  • bieżąca obsługa recepcji,
  • organizacja spotkań,
  • współpraca i komunikacja z wewnętrznymi jednostkami i innymi podmiotami Grupy PFR,
  • dbanie o wizerunek Spółki.

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • 2-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi biura,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • zorientowania na dostarczanie rezultatów i wysoką jakość pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • nienagannej postawy etycznej,
  • mile widziana: znajomość języka angielskiego.

Wybranemu kandydatowi oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet opieki medycznej,
  • szansa na rozwój zawodowy i podwyższanie kwalifikacji zawodowych,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.


Ekspert ds. zarządzania i rozwoju serwisów internetowych

Ekspert ds. zarządzania i rozwoju serwisów internetowych

Warszawa / PFR / 31-08-2018

Nr ref.: PFR/E/DBKS/08/2018
 
Główne zadania na stanowisku:

  • tworzenie i zarządzanie contentem produktowym i informacyjnym w serwisach internetowych,
  • współtworzenie kampanii marketingowych w różnych kanałach internetowych, w tym wyszukiwarkach (SEM),
  • dbanie o przyjazność treści i poprawną optymalizację serwisów www pod kątem wyszukiwarek (SEO),
  • analiza trendów digital marketingu,
  • praca przy projektowaniu i wdrożeniu serwisu korporacyjnego,
  • mapowanie procesów, analiza ich efektywności, rekomendacje co do ich optymalizacji,
  • integracja rozproszonej architektury stron internetowych i usług elektronicznych, realizacja projektów z udziałem wielu instytucji i partnerów zewnętrznych,
  • budowa nowej architektury promocji webowej oferty produktowej i usług kilku organizacji,
  • ścisła współpraca ze Spółkami z Grupy oraz partnerami zewnętrznymi, organizacja struktur i grup projektowych,
  • integracja ekosystemu serwisów internetowych w jednym CMS,
  • przygotowywanie specyfikacji do konkursów ofert, koordynacja procesu wyboru dostawców,
  • prowadzenie negocjacji i rozmów z docelowymi dostawcami rozwiązań.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomiczny, bankowość i finanse, techniczne,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • potwierdzonego co najmniej 3-letnim stażem pracy doświadczenia w obszarach digital marketingu w sektorach bankowość, finanse, ubezpieczenia, usługi elektroniczne dużych organizacji (w tym sektor publiczny),
  • doświadczenia i wiedzy w zakresie tworzenia i rozwoju nowoczesnych portali i usług elektronicznych,
  • doświadczenia i umiejętności prowadzenia dużych projektów integrujących architekturę usług,
  • znajomości narzędzi informatycznych oraz marketingowych związanych z rozwojem serwisów internetowych,
  • doświadczenia w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowych i prowadzenia negocjacji z dostawcami usług, mile widziane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych,
  • wszechstronnego doświadczenia w pracy z serwisami internetowymi (systemy CMS, usability, optymalizacja),
  • znajomości zagadnień z zakresu SEO i SEM,
  • umiejętności mierzenia i analizowania skuteczności działań przy wykorzystaniu popularnych narzędzi (np. Google Analytics) oraz wyciągania wniosków i rekomendowania zmian,


Oferujemy:

  • dogodną komunikacyjnie lokalizacje w centrum Warszawy,
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę medyczną, System Kafeteryjny MyBenefit,
  • ubezpieczenie na życie z  funduszem kapitałowym.
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV)

APLIKUJ


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/E/DBKS/08/2018.

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/E/DBKS/08/2018 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyj-nych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.”
 

Pobierz plik


Doradca Klienta w Biurze Relacji z Klientem

Doradca Klienta w Biurze Relacji z Klientem

Warszawa / PFR / 31-08-2018

Nr ref: PFR/DK/DBKS/08/2018
 
Główne zadania:

  • telefoniczna, chat, social media i mailowa, obsługa klientów różnych segmentów (klienci indywidualni oraz firmy MŚP) w ruchu przychodzącym,
  • informowanie o dostępnych produktach oraz programach dedykowanych poszczególnym grupom klientów,
  • rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów i doradztwo w zakresie wyboru właściwego rozwiązania,
  • budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi,
  • współpraca z innymi jednostkami i spółkami w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań dla klientów,
  • realizacja informacyjnych i sprzedażowych akcji w ruchu wychodzącym wychodzących,
  • obsługa merytoryczna punktów informacyjnych PFR podczas konferencji i kongresów branżowych.

 Oczekujemy:

  • doświadczenia w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • udokumentowanej znajomości języka angielskiego na poziomie B1,
  • wyższego wykształcenia, 
  • znajomości zagadnień z zakresu finansów/bankowości/ubezpieczeń,
  • zaangażowania i wytrwałości w dążeniu do celu,
  • komunikatywności, miłego głosu i poprawnej dykcji,
  • pozytywnego nastawienia wobec innych oraz silnej motywacji do pracy.

Oferujemy:

  • dogodną komunikacyjnie lokalizacje w centrum Warszawy,
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę medyczną, System Kafeteryjny MyBenefit, 
  • ubezpieczenie na życie z  funduszem kapitałowym,
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV).

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/DK/DBKS/08/2018.

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/DK/DBKS/08/2018 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.”

Pobierz plik


Młodszy Doradca Klienta w Biurze Relacji z Klientem

Młodszy Doradca Klienta w Biurze Relacji z Klientem

Warszawa / PFR / 31-08-2018

Nr pref: PFR/MD/DBKS/08/2018   
   
Główne zadania:

  • telefoniczna, chat, social media i mailowa, obsługa klientów różnych segmentów (klienci indywidualni oraz firmy MŚP) w ruchu przychodzącym,
  • informowanie o dostępnych produktach oraz programach dedykowanych poszczególnym grupom klientów,
  • rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów i doradztwo w zakresie wyboru właściwego rozwiązania,
  • budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi,
  • współpraca z innymi jednostkami i spółkami w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań dla klientów,
  • realizacja informacyjnych i sprzedażowych akcji w ruchu wychodzącym.

 Oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy w obsłudze klienta lub sprzedaży,
  • minimum średniego wykształcenia, 
  • znajomości zagadnień z zakresu finansów/bankowości/ubezpieczeń,
  • zaangażowania i wytrwałości w dążeniu do celu,
  • chęci uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
  • komunikatywności, miłego głosu i poprawnej dykcji,
  • pozytywnego nastawienia wobec innych oraz silnej motywacji do pracy,
  • gotowości do pracy w systemie zmianowym: 8-16, 9-17.

Oferujemy:

  • dogodną komunikacyjnie lokalizacje w centrum Warszawy,
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę medyczą, System Kafeteryjny MyBenefit, 
  • ubezpieczenie na życie z  funduszem kapitałowym,
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV)

APLIKUJ


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/MD/DBKS/08/2018.

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/MD/DBKS/08/2018   oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.”
 

Pobierz plik


Manager ds. Zgodności i Zarządzania Ryzykiem

Manager ds. Zgodności i Zarządzania Ryzykiem

Warszawa / PFR Ventures / 31-08-2018

Nr ref.: PFRV/03/2018

Główne zadania:

  • nadzór nad działalnością Spółki oraz Funduszy zarządzanych przez PFR Ventures sp. z o.o. w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi organów nadzoru oraz regulacjami wewnętrznymi,
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej oraz monitorowanie wydanych rekomendacji,
  • dokonywanie niezależnej oceny systemu kontroli wewnętrznej oraz procesów zarządzania ryzykiem w Spółce, w tym adekwatności i skuteczności stosowanych mechanizmów kontrolnych,
  • nadzorowanie przepływu informacji poufnych, informacji stanowiących tajemnicę zawodową oraz innych informacji prawnie chronionych,
  • zapewnienie odpowiednich mechanizmów dotyczących przeciwdziałania i zarządzania konfliktami interesów oraz zarządzanie konfliktami interesów,
  • monitorowanie transakcji własnych dokonywanych przez osoby powiązane z Funduszem,
  • budowanie świadomości wśród pracowników Funduszu w zakresie zarządzania ryzykiem braku zgodności, w tym przygotowanie i realizacja szkoleń pracowników, zapewnienie pracownikom wsparcia w zakresie interpretacji przepisów w obszarze identyfikowania i zarządzania konfliktami interesów oraz zarzadzania ryzykiem braku zgodności,
  • koordynowanie współpracy z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli, w tym koordynację i monitorowanie wykonania zaleceń i rekomendacji wydanych po kontrolach przeprowadzonych w Spółce lub Funduszach przez te organy,
  • sporządzanie analiz i raportów dla Zarządu (w tym w szczególności na potrzeby prowadzonych przez Spółkę badań due diligence) oraz na potrzeby/zlecenie Rady Nadzorczej Spółki,
  • przekazywanie Zarządowi okresowych informacji o stwierdzonych ryzykach i słabościach mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz o efektach podjętych działań w celu ich usunięcia,
  • wsparcie w tworzeniu, opiniowaniu, aktualizacji i publikacji wewnętrznych regulacji oraz wewnętrznych dokumentów związanych z działalnością operacyjną Spółki oraz Funduszy zarządzanych przez Spółkę w celu zapewnienia zgodności działalności Spółki z przepisami prawa, nadzór nad przestrzeganiem regulacji wewnętrznych.

Oczekujemy:

  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Compliance Officera / Inspektora Nadzoru udokumentowanego pracą w instytucjach finansowych (TFI, Domu Maklerskim lub w Banku),
  • wykształcenia wyższego (preferowane wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze),
  • praktycznego rozumienia procesów operacyjnych i inwestycyjnych związanych z zarządzaniem funduszami inwestycyjnymi,
  • doświadczenia w zakresie kontroli wewnętrznej,
  • znajomości zasad ładu korporacyjnego,
  • doskonałej organizacji pracy,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności analitycznych,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • komunikatywności,
  • samodzielności,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności pracy w zespole oraz elastyczności.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • Profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
  • Udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV). 


APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.


Asystent (F/M) Zarządu ds. Korporacyjnych

Asystent (F/M) Zarządu ds. Korporacyjnych

Warszawa / PFR Ventures / 31-08-2018

Nr ref.: PFRV/A/04/2018

Główne zadania:

  • obsługa i wsparcie administracyjnoprawne i korporacyjne Spółki,
  • przygotowywanie wniosków do sądu rejestrowego KRS/urzędów,
  • archiwizowanie dokumentacji korporacyjnej Spółki (tj. katalogowanie, skanowanie, kserowanie, wprowadzanie do dysku wspólnego i sporządzanie kopii dokumentacji),
  • koordynacja obiegu dokumentów w Spółce,
  • samodzielne prowadzenie rejestrów dokumentów korporacyjnych spółki w wersji papierowej i elektronicznej,
  • sporządzanie dokumentacji związanej z zapytaniami ofertowymi Spółki oraz prowadzenie procesu zakupowego i archiwizacja dokumentacji zakupowej,
  • bieżące wsparcie Departamentu Prawnego.

Oczekujemy:

  • min. roczne doświadczenie zawodowe w zakresie pracy biurowej/asystenckiej ze szczególnym uwzględnieniem kancelarii prawnych,
  • wykształcenie wyższe lub studenci/tki ostatnich lat,
  • bardzo dobra znajomość pakietu programów Microsoft Office,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odzielność uwagi,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista
  • drobiazgowość-dokładność-rzetelność,
  • zorientowanie na rezultaty i wysoką jakość pracy,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • nienaganna postawa etyczna.

Mile widziane:

  • praktyczne doświadczenie w pracy asystenckiej w międzynarodowych kancelariach prawnych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet opieki medycznej,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR.

APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik


Przebieg procesu rekrutacyjnego w Polskim Funduszu Rozwoju:
1. Selekcja nadesłanych aplikacji - realizowana jest w oparciu o wymagania wskazane w ogłoszeniu o pracę.
2. Spotkanie z pracownikiem HR i przedstawicielem obszaru biznesowego, do którego prowadzona jest rekrutacja - wywiad mający na celu ocenę motywacji do zmiany pracy i realizacji zadań na nowym stanowisku, w nowej organizacji. Spotkanie ma na celu poznanie oczekiwań kandydata, planów rozwoju zawodowego i kompetencji.
3. Weryfikacja umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy na danym stanowisku.
4. Zakończenie procesu rekrutacyjnego - decyzja o zatrudnieniu podejmowana jest w oparciu o zrealizowany w pełni proces rekrutacyjny, skutkuje złożeniem wybranemu kandydatowi przez Polski Fundusz Rozwoju oferty pracy, określającej warunki zatrudnienia.

W ramach realizacji usług przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy www.pfr.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Zamknij