Kariera

Doświadczenia i ekspercka wiedza pracowników Polskiego Funduszu Rozwoju są podstawą do realizacji naszej misji, czyli tworzenia praktycznych rozwiązań dla wspólnego sukcesu i bezpiecznej przyszłości w ramach inwestycji dla Polski.
W pracy zawodowej stawiamy na jakość i współpracę oraz optymalne środowisko pracy, które tworzymy z pasją i zaangażowaniem.

Oferty pracy

Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem

Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem

Warszawa, Polska / PFR / 31-10-2017

Nr ref.: PFR/DZR/10/2017

Główne zadania:

  • tworzenie i modyfikacja dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem,
  • monitorowanie i implementacja zmian wynikających z przepisów prawa, rekomendacji i wytycznych nadzorczych oraz dobrych praktyk i standardów rynkowych, w zakresie zarządzania ryzykiem,
  • gromadzenie informacji oraz prowadzenie bazy zdarzeń w ramach zarządzania ryzykiem operacyjnym,  
  • współpraca oraz wsparcie innych jednostek organizacyjnych w procesach zarządzania ryzykiem,
  • tworzenie okresowych raportów dotyczących zarządzania ryzykiem,
  • formułowanie zleceń i rekomendacji działań w zakresie zarządzania ryzykiem oraz monitorowanie ich realizacji,
  • przeprowadzanie szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzania ryzykiem,
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz sporządzanie raportów,
  • koordynowanie okresowej weryfikacji mechanizmów kontrolnych.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Matematyka, Ekonomia, Finanse, Statystyka, Fizyka, Zarządzanie Ryzykiem, Metody ilościowe lub Ekonometria),
  • co najmniej 5-letniego doświadczenia zawodowego, udokumentowanego pracą w instytucjach finansowych (preferowane: działy odpowiedzialne za zarządzanie ryzykiem lub kontrolę procesów),
  • doskonałej organizacji pracy,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności analitycznych,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • komunikatywności,
  • samodzielności,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności pracy w zespole oraz elastyczności.

Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień dotyczących tworzenia baz danych i programowania w SQL.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
  • szeroki pakiet socjalny / opiekę medyczną.

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV).

APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa, jako administratora danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922), moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/DZR/10/2017.Oświadczam jednocześnie, iż zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz możliwości ich poprawiania, a także o tym, że podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa wyżej.”
albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa, jako administratora danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922), moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/DZR/10/2017 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. Oświadczam jednocześnie, iż zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz możliwości ich poprawiania, a także o tym, że podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa wyżej.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik


Menadżer IT

Menadżer IT

Warszawa / BGK TFI / 31-10-2017

Główne zadania:

  • Zarządzanie obszarem IT w Spółce,
  • Planowanie strategii i rozwoju IT oraz nadzór nad ich realizacją,
  • Reprezentowanie Spółki na zewnątrz,
  • Wybór i współpraca z dostawcami usług oraz sprzętu IT,
  • Zarządzanie relacjami z klientami biznesowymi (wewnętrznymi i zewnętrznymi),
  • Znajomość wytycznych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego dotyczących funduszy inwestycyjnych oraz nadzór nad zapewnieniem zgodności wytycznych z funkcjonowaniem Spółki,
  • Tworzenie i opiniowanie dokumentacji z zakresu IT (polityki, procedury, mapy procesów),
  • Optymalizacja istniejących rozwiązań informatycznych.

Oczekujemy:

  • 5 letniego doświadczenia w zakresie zarządzania obszarem IT w instytucjach finansowych,
  • Umiejętności współpracy z podmiotami zewnętrznymi,
  • Wiedzy z zakresu rozwiązań firmy Microsoft: Office 365, Portal SharePoint, Azure Information Protection, Microsoft Intune, Microsoft Azure,
  • Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz prezentacji,
  • Umiejętności tworzenia regulacji wewnętrznych, w szczególności tworzenia map procesów,
  • Komunikatywności, samodzielności, rzetelności, zaangażowania,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz współpracę z podmiotami zewnętrznymi.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Możliwość szkoleń oraz rozwoju,
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport Plus, prywatna opieka medyczna).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja2@tfibgk.com.pl załączając CV oraz list motywacyjny. W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko – Menadżer IT”.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez TFI BGK SA, ul. Ludna 2, 00-406 Warszawa moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik

Aplikuj


Główny specjalista ds. aktuarialnych

Główny specjalista ds. aktuarialnych

Warszawa / KUKE / 31-10-2017

Nr ref.: BAR/06/2017
 
Główne zadania:

  • kalkulacja rezerw techniczno–ubezpieczeniowych do celów statutowych,
  • wyznaczanie najlepszego oszacowania rezerw w ramach systemu Wypłacalność II,
  • wyliczanie Minimalnego Standardowego Wymogu Wypłacalności (SCR) oraz Wymogu Wypłacalności (MCR),
  • rozwój narzędzi, procesów aktuarialnych na potrzeby modelowania aktuarialnego,
  • analiza szkodowości produktów,
  • udział w procesie taryfikacji,
  • sporządzanie raportów oraz analiz statystycznych dla Zarządu i Rady Nadzorczej.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego o profilu matematycznym lub ukończenia kierunków pokrewnych (nauki ścisłe),
  • co najmniej trzyletniego doświadczenia w aktuariacie majątkowym lub zarządzaniu ryzykiem aktuarialnym,
  • znajomości regulacji w ramach systemu Wypłacalność II,
  • bardzo dobrej znajomości MS Excel, MS Word,
  • wysokiej zdolności analitycznej, samodzielności, dokładności,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności pracy pod presją czasu.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość ubezpieczeń w dziale II, w grupach 14-16,
  • znajomość zagadnień reasekuracyjnych,
  • znajomość języków programowania Visual Basic, SQL.


Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki pakiet socjalny/opiekę medyczną,
  • dobry dojazd do pracy (jesteśmy w Centrum Warszawy przy Złotych Tarasach)

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres praca@kuke.com.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.
Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Siennej 39, 00-121 Warszawa, moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 j.t.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Przebieg procesu rekrutacyjnego w Polskim Funduszu Rozwoju:
1. Selekcja nadesłanych aplikacji - realizowana jest w oparciu o wymagania wskazane w ogłoszeniu o pracę.
2. Spotkanie z pracownikiem HR i przedstawicielem obszaru biznesowego, do którego prowadzona jest rekrutacja - wywiad mający na celu ocenę motywacji do zmiany pracy i realizacji zadań na nowym stanowisku, w nowej organizacji. Spotkanie ma na celu poznanie oczekiwań kandydata, planów rozwoju zawodowego i kompetencji.
3. Weryfikacja umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy na danym stanowisku.
4. Zakończenie procesu rekrutacyjnego - decyzja o zatrudnieniu podejmowana jest w oparciu o zrealizowany w pełni proces rekrutacyjny, skutkuje złożeniem wybranemu kandydatowi przez Polski Fundusz Rozwoju oferty pracy, określającej warunki zatrudnienia.

W ramach realizacji usług przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy www.pfr.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Zamknij