Oferty pracy w Grupie Polskiego Funduszu Rozwoju

Filtruj po:
Filtruj po:
  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Radca Prawny Warszawa PFR Nieruchomości umowa o pracę 11 maja 2024

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Nieruchomości
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 11 maja 2024

    Główne zadania:

    • Obsługa prawna Spółki w zakresie bieżącej działalności Spółki i spółek portfelowych, funduszy inwestycyjnych zamkniętych, których częścią zarządza PFR Nieruchomości S.A.
    • Obsługa prawna spółki z zakresu przepisów prawa pracy.
    • Obsługa korporacyjna spółki – opiniowanie projektów i regulacji wewnętrznych Spółki. Przygotowanie umów, wzorów, regulaminów związanych z obowiązującymi przepisami prawa.
    • Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów korporacyjnych, weryfikacja ich zgodności z przepisami wewnętrznymi oraz powszechnie obowiązującym prawem.
    • Monitorowanie zmian legislacyjnych w zakresie prowadzonej przez spółkę działalności,
    • Współpraca z organami administracji publicznej i sądami oraz z zewnętrznymi kancelariami prawnymi.
    • Wsparcie prawne przy wykonywaniu obowiązków informacyjnych PFR Nieruchomości S.A.
    • Wsparcie prawne wewnętrznych jednostek organizacyjnych.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego prawniczego, wpisu na listę radców prawnych, mile widziane doświadczenie inhouse layer.
    • 5 lat doświadczenia w obsłudze prawej przedsiębiorców w kompleksowej obsłudze korporacyjnej, przepisów z zakresu prawa pracy.
    • Umiejętności pracy równolegle nad kilkoma projektami.
    • Dobrej organizacji czasu pracy, terminowości, rzetelności, dużej samodzielności.
    • Dobrej komunikacji werbalnej i pisemnej z dużą dbałością o szczegóły.
    • Wysokiej kultury osobistej.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • Pakiety benefitowe
    • Ubezpieczenie grupowe
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Płatny Program Poleceń Pracowniczych
    • Pracę zdalną hybrydową – możliwe do 5 dni pracy zdalnej w miesiącu
    • Przyjazną atmosferę pracy w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji:

    APLIKUJ

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji.

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane.

    Więcej informacji znajdą Państwo tutaj.

  • Analityk ds. modeli finansowych i wycen (umowa na zastępstwo) Warszawa PFR TFI umowa o pracę 29 maja 2024

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 29 maja 2024

    Główne zadania:

    • udział w analizie i weryfikacji modeli finansowych oraz wycen przygotowywanych przez zewnętrzne podmioty wyceniające;
    • prowadzenie wewnętrznych baz danych dotyczących monitoringu wycen aktywów;
    • współpraca z podmiotami wyceniającymi oraz depozytariuszem w zakresie modeli i wycen;
    • przygotowywanie materiałów na potrzeby podjęcia decyzji przez Komitet Wycen;
    • sporządzanie wewnętrznej dokumentacji, opracowań, raportów.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego (lub ostatni rok studiów), preferowane kierunki: ekonomia, finanse, ekonometria;
    • wiedzy z zakresu tworzenia modeli finansowych, wycen aktywów niepublicznych (instrumenty udziałowe, dłużne, pochodne), analizy projektów inwestycyjnych;
    • biegłej znajomości środowiska MS Office;
    • umiejętności analitycznego myślenia;
    • samodzielności, staranności i dokładności.

     Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • system premiowy;
    • wpłatę pracodawcy do PPK 4 %;
    • opiekę medyczną;
    • ubezpieczenie grupowe;
    • system kafeteryjny myBenefit;
    • pracę w modelu hybrydowym.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres [email protected]

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko – Analityk ds. modeli finansowych i wycen”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: [email protected].

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.

    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: [email protected].  

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

600+

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?