Rozpoczął się kolejny nabór wniosków grantowych dla JST w Giełdzie Miejskich Technologii
Rozpoczęliśmy III nabór wniosków grantowych w Giełdzie Miejskich Technologii. Samorządy, które złożą wnioski po raz kolejny zyskają szansę na zdobycie grantu o wysokości do 50 tysięcy złotych, umożliwiającego bezpłatne przetestowanie dowolnego rozwiązania dostępnego na platformie. Na wnioski czekamy do 29 stycznia 2023. Łączna pula środków tym naborze wynosi prawie 400 tysięcy złotych. Każda gmina, która złożyła wniosek w poprzednich turach, ale nie otrzymała finansowania, może ponownie spróbować swoich sił w trwającym naborze.
Wnioski mogą składać urzędy z każdej gminy w Polsce. Aby zaaplikować do konkursu, należy zarejestrować profil na platformie, wybrać produkt z katalogu i wypełnić wniosek grantowy online, który dostępny jest po zalogowaniu. Przez proces składania wniosku przeprowadzi Cię krótki film instruktażowy udostępniony w artykule. Ocena złożonych wniosków będzie przeprowadzona na podstawie poziomu deklarowanego zaangażowania pracowników JST, oczekiwanego wpływu wdrożenia na poprawę efektywności pracy urzędu oraz kompletności informacji o stosowanej w urzędzie infrastrukturze informatycznej. Szczegółowe informacje na temat zasad przyznawania grantów znajdziesz w Regulaminie projektu.
Przed złożeniem wniosku warto zrealizować kurs online „Jak rozmawiać z firmą technologiczną? Modelowa współpraca samorządu z biznesem”, którego ukończenie jest jednym z warunków otrzymania grantu. Kurs można znaleźć w Bazie wiedzy. Znajdziesz w nim opracowane przez ekspertów treści, które ułatwią Ci wdrażanie produktów cyfrowych w gminie.