Ruszył nabór wniosków grantowych dla JST w Giełdzie Miejskich Technologii - testuj bezpłatnie rozwiązanie IT w gminie
Dziś rozpoczął się I nabór wniosków grantowych dla samorządów w Giełdzie Miejskich Technologii! Gminy, które złożą wnioski mają szansę na przetestowanie bezpłatnie dowolnego produktu dostępnego na platformie. Nabór potrwa przez najbliższe dwa tygodnie do 30 października. Sprawdź ofertę produktów w katalogu i testuj wybrany z nich w swoim mieście dzięki dedykowanemu grantowi.
Giełda Miejskich Technologii to platforma, która ma ułatwić samorządom znalezienie odpowiedniego rozwiązania technologicznego i umożliwić sprawdzenie jego działania w praktyce bez ponoszenia kosztów. Po zakończonym okresie testowym gminy będą mogły łatwiej podjąć decyzję o chęci przedłużenia współpracy z dostawcą rozwiązania.
W katalogu znajdują się dostępne na rynku produkty cyfrowe w modelu usługowym, możliwe do wdrożenia i przetestowania w gminie w okresie od 6 do 12 miesięcy. Na platformie mogą zostać opublikowane wyłącznie oferty, których koszt w okresie testowym nie przekracza wysokości mikrograntu, tj. 50 tysięcy złotych. Gmina chcąca skorzystać z wybranego produktu w ramach grantu nie musi więc ponosić dodatkowych wydatków.
O otrzymanie mikrograntu może ubiegać się każda gmina w Polsce. Aby to zrobić należy zarejestrować profil na platformie, wybrać produkt i wypełnić wniosek grantowy online, który dostępny jest po zalogowaniu do Giełdy Miejskich Technologii. Granty dla samorządów będą przyznawane do wyczerpania puli środków w danym naborze. W każdym z nich jest do rozdysponowania aż 300 tysięcy zł. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji do uzyskania mikrograntu są dostępne w Regulaminie projektu.
Nie zwlekaj - wybierz rozwiązanie, które usprawni Twoje miasto i sprawdź jego działanie w praktyce!