Przejdź do treści
NOWOŚĆ

Rusza program Innovate Poland – 4 mld PLN na wsparcie dla firm! Sprawdź szczegóły.

Klauzula informacyjna - dla osób odwiedzających PFR S.A.

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „RODO” informujemy, że:

1. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem Twoich danych osobowych jest Polski Fundusz Rozwoju S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Kruczej 50, 00-025 Warszawa, dalej: „Administrator”.

Z Administratorem możesz się skontaktować pisemnie na adres siedziby (jak wyżej) lub poprzez:

2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Twoich danych osobowych możesz się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, pisząc na adres:

  • E-mail: [email protected]
  • Adres korespondencyjny:
    Polski Fundusz Rozwoju S.A.
    ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa
    (z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”)

3. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator będzie przetwarzał Twoje dane osobowe w szczególności imię i nazwisko, firma, oraz informacje niezbędne do ustalenia osoby, do której należy zgłosić przybycie.

Twój wizerunek może być nagrany i utrwalony przez system monitoringu wizyjnego należącego do Administratora na 3,4,5 i 6 piętrze.

4.  ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Jeśli Twoje dane osobowe nie zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Ciebie, mogły zostać udostępnione przez osobę trzecią – na przykład przez osobę, która zaprosiła Cię do siedziby PFR S.A.

5. CELE ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA

Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Celem przetwarzania jest zapewnienie bezpieczeństwa osób, mienia i informacji, w tym poprzez:

  • monitoring wizyjny (na piętrach 3, 4, 5 i 6),
  • kontrolę dostępu do budynku (wydawanie kart dostępu, prowadzenie rejestru wejść i wyjść).

6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia podstawy prawnej ich przetwarzania.

7. ODBIORCY DANYCH

Odbiorcą Twoich danych osobowych mogą zostać uprawnione organy publiczne oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, na podstawie zawartych umów w szczególności agencja ochrony.

8. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG

Twoje dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).

9. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

Na warunkach określonych w RODO przysługują Ci następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • prawo do usunięcia danych osobowych, jeżeli nie jest realizowany żaden inny cel przetwarzania,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes – w tym ze względu na Twoją szczególną sytuację,

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem lub wyznaczonym przez niego Inspektorem Ochrony Danych. Dane kontaktowe wskazane są w punkcie 1 i 2 wyżej.

10. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe przetwarzane są z naruszeniem przepisów prawa.

11. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE

Twoje dane osobowe, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.

12. OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do uzyskania dostępu do budynku. W przypadku odmowy podania danych, wejście do budynku może być niemożliwe.