Oferty pracy w Grupie Polskiego Funduszu Rozwoju

Filtruj po:
Filtruj po:
  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Recepcjonistka / Recepcjonista Warszawa PFR TFI umowa o pracę 26 maja 2022

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 26 maja 2022

    Główne zadania:

    • profesjonalna obsługa recepcji;
    • wsparcie administracyjne pracowników Spółki;
    • rejestrowanie korespondencji przychodzącej zewnętrznej i wewnętrznej wraz z dekretacją;
    • monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w Spółce; 
    • współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; 
    • organizacja wyjazdów służbowych;
    • rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;
    • inne czynności biurowe związane z bieżącą pracą Biura Zarządu i Administracji.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia: minimum tytuł licencjata;  
    • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office);
    • bardzo dobrej organizacji czasu pracy, sumienności w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjności, samodzielności;
    • umiejętności obsługi urządzeń biurowych;
    • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
    • rozwiniętych predyspozycji komunikacyjnych i interpersonalnych;
    • pozytywnego nastawienia do otoczenia oraz wysokiej kultury osobistej;
    • umiejętności pracy w zespole;
    • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@pfrtfi.pl
    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko – Recepcjonista / Recepcjonistka”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.

    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl

  • Prezes Zarządu Warszawa PFR Ventures Kontrakt menedżerski 27 maja 2022

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia Kontrakt menedżerski
    • Data ważności 27 maja 2022

    ⚠️ Aktualizacja i wydłużenie terminów w postępowaniu konkursowym na Prezesa/Wiceprezesa Zarządu PFR Ventures sp. z o.o.

    Poniżej znajdują się dokumenty ze szczegółowym opisem konkursu:

    Informacja o konkursie na prezesa zarządu

    Zgłoszenia można dostarczać do 27 maja 2022, do godziny 17:00. Komplet informacji należy złożyć w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem bezpośrednio w siedzibie spółki lub za pomocą poczty (decyduje data doręczenia). 

    Otwarcie zgłoszeń nastąpi 30 maja 2022 w siedzibie PFR Ventures.

    Rozmowy kwalifikacyjne będą przeprowadzane od 2 czerwca 2022 roku. 

  • Wiceprezes Zarządu Warszawa PFR Ventures Kontrakt menedżerski 27 maja 2022

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia Kontrakt menedżerski
    • Data ważności 27 maja 2022

    ⚠️ Aktualizacja i wydłużenie terminów w postępowaniu konkursowym na Prezesa/Wiceprezesa Zarządu PFR Ventures sp. z o.o.

    Poniżej znajdują się dokumenty ze szczegółowym opisem konkursu:

    Informacja o konkursie na wiceprezesa zarządu

    Zgłoszenia można dostarczać do 27 maja 2022, do godziny 17:00. Komplet informacji należy złożyć w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem bezpośrednio w siedzibie spółki lub za pomocą poczty (decyduje data doręczenia). 

    Otwarcie zgłoszeń nastąpi 30 maja 2022 w siedzibie PFR Ventures.

    Rozmowy kwalifikacyjne będą przeprowadzane od 2 czerwca 2022 roku. 

  • Analityk w Zespole Zarządzania Funduszami Aktywów Niepublicznych Warszawa PFR TFI umowa o pracę 17 czerwca 2022

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 17 czerwca 2022

    Główne zadania:

    • analiza i ocena projektów inwestycyjnych w tym w obszarze nieruchomości mieszkaniowych;
    • sporządzanie protokołów, raportów i analiz, cyklicznych oraz bieżących;
    • tworzenie i prowadzenie baz danych z informacjami dotyczącymi projektów;
    • budowa i analiza modeli finansowych;
    • monitorowanie realizacji projektów inwestycyjnych w tym nieruchomościowych;
    • współpraca z zewnętrznymi podmiotami zaangażowanymi w proces inwestycyjny;
    • współpraca z komórkami wewnętrznymi takimi jak ryzyko, operacje, nadzór, audyt.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego w zakresie finansów, inwestycji lub budownictwa;
    • bardzo dobrej znajomości programu Excel i Word;
    • doświadczenia w pracy w instytucjach związanych z inwestycjami lub branżą nieruchomości;
    • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2);
    • dobrej organizacji pracy i umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów;
    • komunikatywności, dbałości o szczegóły, otwartości na współpracę;
    • licencje branżowe np.: Doradca Inwestycyjny, CFA, CAIA, ACCA, CIIA, CIMA, Makler Papierów Wartościowych, MRICS, CCIM, będą dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport Plus, prywatna opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe ).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@pfrtfi.pl.  

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko –  Analityk w Zespole Zarządzania Funduszami Aktywów Niepublicznych”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces                      rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.

    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl

  • Analityczka/Analityk Inwestycyjny Warszawa PFR Ventures umowa o pracę 30 czerwca 2022

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 czerwca 2022

    Główne zadania:

    • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:

      a. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert;
      b. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC);
      c. Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
    • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego;
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
    • Znajomości KSH;
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Zapraszamy do aplikowania za pomocą dedykowanej strony www.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

  • Starszy Prawnik Warszawa PFR Ventures umowa o pracę 30 czerwca 2022

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 czerwca 2022

    Główne zadania:

    • Obsługa korporacyjna i wsparcie prawne PFR Ventures sp. z o.o. w zakresie zarządzania częścią portfela inwestycyjnego funduszu inwestycyjnego zamkniętego,
    • Przygotowanie dokumentacji konkursowej i obsługa prawna konkursów organizowanych przez PFR Ventures Sp. z o.o. na wybór zarządzających funduszami Venture Capital / Private Equity,
    • Negocjowanie umów inwestycyjnych z oferentami wyłonionymi w konkursach organizowanych przez PFR Ventures Sp. z o.o.,
    • Nadzór prawny nad realizacją umów inwestycyjnych zawartych przez PFR Ventures Sp. z o.o. (portfolio management),
    • Przygotowywanie analiz, opinii prawnych i interpretacji przepisów krajowych i unijnych związanych z działalnością PFR Ventures sp. z o.o.

    Oczekujemy:

    • Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prawa spółek handlowych, obsługi korporacyjnej spółek oraz w obszarze fuzji i przejęć (M&A) (najlepiej w zakresie obsługi instytucji finansowych),
    • Praktyczna wiedza z zakresu regulacji prawnych rynku kapitałowego ze szczególnym naciskiem na niepubliczny obrót papierami wartościowymi,
    • Doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi funduszy inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem alternatywnych funduszy inwestycyjnych tj. funduszy inwestycyjnych zamkniętych, alternatywnych spółek inwestycyjnych oraz unijnych AFI a także zasad ładu korporacyjnego instytucji nadzorowanych,
    • Znajomość procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
    • Wykształcenie wyższe magisterskie,
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w tym prowadzenie negocjacji/wystąpień publicznych,
    • Zorientowanie na rezultaty i wysoką jakość pracy,
    • Nienaganna postawa etyczna.

    Mile widziane:

    • Tytuł radcy prawnego,
    • Praktyczne doświadczenie w negocjacji kontraktów i umów inwestycyjnych,
    • Znajomość rynku oraz przepisów prawnych dotyczących instrumentów finansowych,
    • Znajomość rynku venture capital/private equity w Polsce (mile widziana znajomość tych rynków w Europie i na świcie), lub:
    • Znajomość przepisów dotyczących udzielania pomocy publicznych (regulacji krajowych i unijnych), lub:
    • Doświadczenie we wdrażaniu projektów unijnych lub finansowanych z budżetu państwa.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach;
    • przyjazne środowisko pracy

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres                           rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie numer referencyjny.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści: 

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
     

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

600+

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?