Zapytanie musi mieć minimum 3 znaki

Oferty pracy w Grupie Polskiego Funduszu Rozwoju

  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Specjalista w Oddziale w Katowicach Katowice ARP Umowa o pracę 21 listopada 2019

    • Lokalizacja Katowice
    • Spółka ARP
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 21 listopada 2019

    Nr ref.: P/OKT/03/2019

    Szukamy pracownika na stanowisko : Ekspert

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za:

    Główne zadania:

    • bezpośrednia kontrola formalna, podatkowa i rachunkowa wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe Oddziału,
    • obsługa księgowo-podatkowa Oddziału,
    • sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz not objaśniających dotyczących Oddziału, dla celów sporządzenia sprawozdania łącznego,
    • przygotowywanie wniosków Oddziału do Ministerstwa Energii w sprawie udzielenia dotacji na realizację zadań ustawowych, oraz ich rozliczanie.

    Oczekiwania:

    • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
    • 3 lata doświadczenia zawodowego,
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
    • umiejętność pracy w sytuacji presji czasowej,
    • zdolność planowania i organizowania pracy,
    • samodzielność w działaniu.

    Mile widziane:

    • ukończone studia podyplomowe z zakresu księgowości,
    • doświadczenie w rozliczaniu dotacji przedmiotowych i celowych.

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • umowę o pracę,
    • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • ciekawe i rozwojowe projekty,
    • bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny,
    • szkolenia,
    • elastyczny czas pracy.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie:

    Aplikuj

     

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

    „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na po-trzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.

    Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

    Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.”

  • Administrator Windows Mielec ARP Umowa o pracę 28 listopada 2019

    • Lokalizacja Mielec
    • Spółka ARP
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 28 listopada 2019

    Obecnie poszukujemy osoby do Spółki celowej ARP Informatyka powołanej do realizacji kluczowych projektów IT:

    Główne zadania:

    • administrowanie usługami sieciowymi • monitoring serwerów i elementów sieci komputerowej
    • monitorowanie i zarządzanie bezpieczeństwem systemu informatycznego (serwery, komputery, urządzenia mobilne)
    • analiza incydentów i tworzenie mechanizmów zabezpieczeń
    • regularna aktualizacja elementów systemu informatycznego
    • utrzymanie i zarządzanie kopiami zapasowymi
    • zarządzanie oprogramowaniem związanym z bezpieczeństwem danych i systemów IT
    • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji systemu IT
    • prowadzenie prac rozwojowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie systemu IT

    Oczekiwania:

    • wykształcenie wyższe techniczne lub pokrewne,
    • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie wielooddziałowej z sieciami rozległymi
    • praktyczna znajomość systemów serwerowych Microsoft
    • praktyczna znajomość zagadnień związanych z AD, DNS, DHCP, GPO, MS Exchange, Hyper-V, VMWare
    • doświadczenie w automatyzacji procesów, skryptowaniu elementów konfiguracyjnych: PowerShell 
    • doświadczenie z wdrażaniem poprawek bezpieczeństwa, usuwaniem wykrywanych podatności w systemach oraz hardeningiem systemu operacyjnego
    • duża samodzielność i organizacja własnej pracy, terminowość, odpowiedzialność
    • język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz kontakt ze wsparciem technicznym

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • przyjazne środowisko pracy o dużym potencjale rozwojowym
    • elastyczne formy zatrudnienia
    • możliwości rozwoju
    • elastyczny czas pracy

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARP Informatyka Sp. z o.o. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w ARP Informatyka Sp. z o.o. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.

    Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ARP Informatyka Sp. z o.o. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa”. Dane osobowe mogą być przekazywane Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa. Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przysługuje mi również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest niezbędne do nawiązania kontaktu. W oparciu o dane osobowe ARP Informatyka Sp. z o.o. nie będzie podejmowała zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.”

  • Główny Specjalista ds. rozliczeń finansowych pożyczek i poręczeń Warszawa ARP Umowa o pracę 2 grudnia 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka ARP
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 2 grudnia 2019

    Główne zadania:

    Do zadań pracownika będą należały m.in.:

    • cykliczne finansowe rozliczanie udzielonych pożyczek i poręczeń,
    • okresową wycenę udzielonych pożyczek (SCN),
    • bieżące monitorowanie spłat pożyczkowych,
    • współpracę przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,
    • przekazywanie informacji dot. pożyczek i poręczeń jednostkom wewnętrznym i zewnętrznym
    • weryfikację projektów umów pożyczek/poręczeń pod względem księgowym,
    • weryfikację dokumentacji cen transferowych w zakresie udzielonych pożyczek i poręczeń

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe z zakresu księgowości lub finansów
    • Min. 2 lata pracy w obszarze księgowości
    • Wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, podatków,
    • znajomość programów klasy ERP, znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym
    • Myślenie analityczne, samodzielność i odpowiedzialność,
    • Umiejętność pracy pod presją czasu

    Mile widziane:

    • Praktyczna znajomość problematyki cen transferowych
    • Dobra organizacja pracy,
    • współpraca w zespole,
    • gotowość uczenia się i zmian

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • umowę o pracę
    • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w nowocześnie zaprojektowanym biurze w dogodniej lokalizacji w centrum miasta (Rondo de Gaulle’a)
    • ciekawe i rozwojowe projekty
    • pakiet socjalny do wyboru: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport z dofinansowaniem, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny
    • bibliotekę, z której można wypożyczać książki
    • szkolenia, lekcje języka angielskiego
    • elastyczny czas pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku APLIKUJ.

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

    „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.

    Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

    Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.”

  • Specjalista ds. Finansów Warszawa ARP Umowa o pracę 5 grudnia 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka ARP
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 5 grudnia 2019

    Nr ref.: P/BFK/03/2019

    Szukamy pracownika na stanowisko : Specjalista

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za:

    Główne zadania:

    • import przelewów z systemu finansowo-księgowego do systemu bankowego,
    • obsługa rachunków bankowych, 
    • monitoring wydatków i wpływów dla planowanych głównych transakcji i współpraca z innymi biurami w tym zakresie,
    • weryfikacja kompletności dokumentów stanowiących tytuł do wypłaty oraz kontrola pod kątem rachunkowym, 
    • wykonywanie analiz kosztów, przychodów, 
    • raportowanie dziennych wpływów i wydatków z rachunków bankowych ARP S.A.

    Oczekiwania:

    • dobra znajomość finansów firmy, 
    • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub finansowym lub ostatni rok studiów, 
    • umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się, 
    • odpowiedzialność, 
    • systematyczność i dokładność. 

    Mile widziane:

    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    • znajomość języków obcych.

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • umowę o pracę,
    • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, ciekawe i rozwojowe projekty, 
    • bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny,
    • szkolenia,
    • naukę języków obcych,
    • elastyczny czas pracy.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie:

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

    „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.

    Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

    Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.

  • Specjalista – Broker technologii Warszawa ARP Umowa o pracę 18 grudnia 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka ARP
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 18 grudnia 2019

    Obecnie poszukujemy 2 osób do Biura Rozwoju i Innowacji w projekcie Sieć Otwartych Innowacji: 

    CZYM ZAJMUJEMY SIĘ w ramach projektu Sieć Otwartych Innowacji?

    Brokerzy technologii wspierają przedsiębiorców w wyborze najlepszej ścieżki rozwoju i przejściu przez proces złożenia wniosku o grant na transfer technologii. Prowadzone doradztwo biznesowe świadczone jest do momentu złożenia wniosku. Brokerzy koordynują innowacyjne projekty z różnych branż przemysłu.

    Główne zadania:

    • wstępna weryfikacja potencjału innowacyjnego zgłaszanych projektów, ocenę ekspercką rozwiązań technologicznych,
    • weryfikacja kształtu zgłaszanych projektów pod kątem wytycznych do projektu Sieć Otwartych Innowacji (m.in. zakres prac, kwalifikowalność kosztów) w celu zwiększenia szans na pozyskanie dotacji,
    • doradztwo biznesowe w zakresie zarządzania transferem technologii (m.in. identyfikacja ryzyk, precyzowanie warunków transferu technologii),
    • pełne wsparcie informacyjne w zakresie zasad funkcjonowania i otrzymywania środków grantowych,
    • udział w spotkaniach biznesowych, poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z partnerami biznesowymi,
    • nawiązywanie kontaktu pomiędzy twórcami innowacyjnych rozwiązań, a środowiskiem biznesowym,
    • wykonywanie prac administracyjnych związanych z realizacją projektu Sieć Otwartych Innowacji,
    • udział w krajowych konferencjach i targach z zakresu innowacyjnych technologii i wynalazczości.

    Oczekiwania:

    • wykształcenie wyższe inżynierskie lub wyższe z zakresu zarządzania innowacjami, min. 2 lata doświadczenia zawodowego,
    • wiedza z zakresu nowoczesnych technologii, rozumienie koncepcji Przemysłu 4.0/ Internetu Rzeczy,
    • umiejętność wyszukiwania informacji, zdolność analitycznego myślenia,
    • doświadczenie w obsłudze i pozyskiwaniu klientów biznesowych (B2B),
    • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji,
    • komunikatywność,
    • wysokie zdolności interpersonalne,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
    • gotowość do częstych wyjazdów służbowych (delegacje krajowe).

    Mile widziane:

    • znajomość zagadnień z zakresu systemów grantowych w sektorze badawczo-rozwojowym, znajomość dofinansowań oferowanych w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój,
    • wiedza na temat ochrony i zarządzania własnością intelektualną, aspektów komercjalizacji wiedzy,
    • kursy lub szkolenia z zakresu innowacyjności, przedsiębiorczości, transferu technologii, ochrony własności intelektualnej lub finansowania działalności innowacyjnej,
    • doświadczenie w opracowywaniu analiz eksperckich.

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • umowę o pracę
    • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, ciekawe i rozwojowe projekty
    • bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny
    • szkolenia
    • naukę języków obcych

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku APLIKUJ:

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

    „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.

    Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

    Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.”

  • Stażysta do Biura IT/Biura Wydawcy Portalu Warszawa PFR Portal PPK Staż 30 listopada 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Portal PPK
    • Forma zatrudnienia Staż
    • Data ważności 30 listopada 2019

    Pracownicze Plany Kapitałowe to powszechny i dobrowolny system długoterminowego oszczędzania. Jest on tworzony wspólnie przez pracownika, pracodawcę oraz państwo. PFR Portal PPK jest odpowiedzialny za przekazywanie rzetelnych informacji o PPK pracownikom i pracodawcom oraz wsparcie instytucji we wdrażaniu programu.

    Biuro IT i Biuro Wydawcy Portalu to departamenty, które odpowiadają m.in. za sprawne działanie rozwiązań informatycznych Spółki (bazy danych, teleinformatyka, bieżąca pomoc użytkownikom), tworzenie i wdrażanie oprogramowania, zarządzanie treścią na stronach WWW, analitykę.

    Oczekujemy:

    • doświadczenia w wytwarzaniu aplikacji webowych - znajomość technologii HTML5/JavaScript/CSS • podstawowej znajomości jednego z języków programowania: PHP w wersji 7.x, java, C#
    • umiejętności pisania kodu w oparciu o OOP
    • znajomości tematyki relacyjnych baz danych, umiejętność tworzenia zapytań SQL
    • chęci stałego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji

    Mile widziane:

    • umiejętność obsługi programów graficznych (Photoshop, InDesign, Acrobat) i edycji grafik
    • umiejętności w zakresie pakietu biurowego (Word, Excel, PowerPoint, opcjonalnie Apple iWork)
    • znajomość obsługi narzędzi analitycznych (Google Analytics, Search Console, Alexa Rank, narzędzia SEO)
    • doświadczenie w zarządzaniu stronami WWW i obsłudze CMS (Wordpress, Joomla lub tp.)
    • wiedza z zakresu tworzenia diagramów UML/BPMN
    • dobra znajomość programów pakietu Office365 – Forms, Flow, Teams

    Co Ci możemy zaoferować:

    • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, 
    • pełną wyzwań pracę, w której zdobędziesz cenne doświadczenie,
    • możliwość realizacji własnych pomysłów i realnego wpływu na działania zespołu,
    • nieformalną, przyjazną atmosferę i partnerskie relacje,
    • pracę w nowoczesnym biurze w samym centrum Warszawy,
    • możliwość uczestniczenia w eventach branżowych,
    • możliwość pracy zdalnej,
    • owoce w biurze przez cały tydzień

    CV wraz z listem motywacyjnym należy wysłać na adres sekretariat@pfrportal.pl do dnia 30.11.2019.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Portal PPK Sp. z o.o. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFRPortal/01/10/2019.” albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Portal PPK Sp. z o.o. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFRPortal/01/10/2019 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Portal PPK Sp. z o.o.”

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

250 +

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?