Oferty pracy w Grupie Polskiego Funduszu Rozwoju

  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Recepcjonista (F/M) Warszawa PFR Ventures umowa o pracę 29 października 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 29 października 2020

    Do zadań kandydata będzie należało:

    • prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
    • nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
    • organizowanie i obsługa posiedzeń/narad organów Spółki,
    • bieżąca obsługa recepcji,
    • organizacja spotkań,
    • współpraca i komunikacja z wewnętrznymi jednostkami i innymi podmiotami Grupy PFR,
    • dbanie o wizerunek Spółki.

    Od kandydata oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego,
    • 2-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi biura,
    • umiejętności pracy pod presją czasu,
    • zorientowania na dostarczanie rezultatów i wysoką jakość pracy,
    • umiejętności pracy w zespole,
    • nienagannej postawy etycznej,
    • mile widziana: znajomość języka angielskiego.

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • pakiet opieki medycznej,
    • szansa na rozwój zawodowy i podwyższanie kwalifikacji zawodowych,
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie numer referencyjny.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 00-250 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przy-szłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobo-wych (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO )”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c7b2cfe4bb4440b9a4d06ec8c4dd1e70

  • Analityk w Zespole Zarządzania Funduszami Aktywów Niepublicznych Warszawa PFR TFI umowa o pracę 30 października 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 października 2020

    Główne zadania:

    • prowadzenie baz danych z informacjami dotyczącymi projektów inwestycyjnych;
    • sporządzanie raportów i analiz cyklicznych oraz bieżących;
    • tworzenie i obsługa modeli finansowych;
    • bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi PFR TFI SA oraz z podmiotami z którymi PFR TFI SA współpracuje .

    Oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: finanse, informatyka;
    • bardzo dobrej znajomości Excela;
    • doświadczenie w pracy w kontrolingu lub nadzorze właścicielskim będzie dodatkowym atutem;
    • licencje rynku kapitałowego takie jak Doradca Inwestycyjny czy CFA mile widziane,
    • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
    • dobrej organizacji pracy i kreatywnego rozwiązywania problemów;
    • komunikatywności, dbałości o szczegóły, otwartości na współpracę.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport Plus, prywatna opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe);

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja2@pfrtfi.pl

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko –  Analityk w Zespole Zarządzania Funduszami Aktywów Niepublicznych”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Fundusz Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.
    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl

  • Ekspert ds. modeli i wycen Warszawa PFR TFI umowa o pracę 30 października 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 października 2020

    Główne zadania:

    • weryfikacja modeli wycen aktywów funduszy inwestycyjnych;
    • prowadzenie uzgodnień z depozytariuszem i wyceniającym w zakresie modeli i wycen;
    • przygotowywanie rekomendacji na potrzeby podjęcia decyzji dotyczących modeli wyceny;
    • współpraca z podmiotami zarządzającymi aktywami funduszy inwestycyjnych oraz z jednostkami organizacyjnymi w Spółce;
    • sporządzanie wewnętrznej dokumentacji, opracowań, raportów.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, ekonometria;
    • min. 5-letnego doświadczenia w pracy w instytucjach finansowych, firmach doradczych,
    • preferowane doświadczenie przy pracy z funduszami inwestycyjnymi;
    • doświadczenia w przygotowywaniu lub weryfikacji modeli finansowych i wycen aktywów niepublicznych;
    • dodatkowym atutem będzie posiadanie licencji doradcy inwestycyjnego, CFA, CIIA;
    • biegłej znajomości środowiska MS Office; znajomość VBA będzie dodatkowym atutem;
    • samodzielności i umiejętności pracy pod presją czasu.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja2@pfrtfi.pl

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko – Ekspert ds. modeli i wycen”.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Fundusz Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.
    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

  • Analityk Inwestycyjny Warszawa PFR Ventures umowa o pracę 31 października 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 31 października 2020

    Główne zadania:

    • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:
    1. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert;
    2. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC);
    3. Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
    • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego;
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w
      funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
    • Znajomości KSH;
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie nazwę stanowiska.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

  • Koordynator ds. Zarządzania Nieruchomościami Warszawa PFR Nieruchomości umowa o pracę 22 listopada 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Nieruchomości
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 22 listopada 2020

    Główne zadania:

    • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej inwestycji
    • Kontrola kontrahentów zewnętrznych i prac zleconych
    • Nadzór nad terminowością, jakością i kosztami prac świadczonych przez firmy zewnętrzne
    • Raportowanie i utrzymanie aktualnych baz danych
    • Tworzenie zapotrzebowań i rozliczanie faktur
    • Prowadzenie negocjacji z podmiotami zewnętrznymi dotyczących umów o administrowanie i usług związanych z utrzymaniem nieruchomości
    • Weryfikacja dokumentacji formalno-prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości

     Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego technicznego w zakresie budowlanym
    • Dodatkowym atutem będą studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami
    • Dodatkowym atutem będzie posiadanie licencji zawodowej lub świadectwa dyplomowanego zarządcy nieruchomości
    • Znajomości Prawa rzeczowego i budowlanego
    • Znajomości programów środowiska Windows w tym Word, Excel, PowerPoint
    • Umiejętności czytania dokumentacji technicznej
    • Doświadczenia w zakresie administrowania budynkami mieszkalnymi

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • Biuro w ścisłym Centrum Warszawy
    • System kafeteryjny MyBenefit
    • Kartę Multisport
    • Ubezpieczenie grupowe
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Płatny Program Poleceń Pracowniczych
    • Przyjazną atmosferę pracy w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji:
    APLIKUJ

    https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=47c92e9b91d645eaa2b0d879d65232bc

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji.

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane.

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem:
    https://nieruchomosci.pfr.pl/wp-content/uploads/Polityka_prywatnosci.pdf

  • Investment Analyst Intern Warszawa PFR Ventures staż 31 października 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia staż
    • Data ważności 31 października 2020

    Twoja praca będzie polegała na:

    • dokonywaniu oceny ofert funduszy PE (m.in. strategii inwestycyjnej);
    • sporządzaniu analiz i rekomendacji dla członków Komitetu Inwestycyjnego;
    • asystowaniu podczas negocjacji umów inwestycyjnych;
    • researchu polskiego i globalnego rynku PE/VC;
    • tworzeniu dokumentacji.

    Szukamy osoby, która:

    • ukończyła studia licencjackie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia i pokrewne);
    • zdobyła pierwsze doświadczenia zawodowe (preferowane doświadczenie w ramach polskiego rynku kapitałowego);
    • posiada podstawową znajomość procesu inwestycyjnego na rynku PE/VC;
    • biegle posługuje się językiem angielskim;
    • sprawnie posługuje się programem Power Point;
    • wykazuje się samodzielnością i proaktywnością.

    Mile widziany zapoczątkowany proces zdobywania certyfikatów potwierdzających przygotowanie teoretyczne, np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • konkurencyjne wynagrodzenie;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach;
    • możliwość nawiązania dłuższej współpracy po zakończeniu stażu;
    • lokalizację biura w centrum Warszawy.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie nazwę stanowiska.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

250 +

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?