Zapytanie musi mieć minimum 3 znaki

Oferty pracy w Grupie Kapitałowej PFR

  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert ds. nadzoru właścicielskiego nad portfelem mniejszościowym Warszawa ARP Umowa o pracę 20 września 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka ARP
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 20 września 2019

    Nr ref.: A/BIK/07/2019 

    Szukamy pracownika, który swoją codzienną pracą wesprze Biuro Inwestycji Kapitałowych w ARP S.A.:

    Główne zadania:

    • Realizowanie strategii ARP S.A. wobec mniejszościowych pakietów akcji/udziałów
    • Poszukiwanie możliwości współpracy z innymi spółkami z portfela ARP
    • Poszukiwanie możliwości uwolnienia kapitału zamrożonego w pakietach mniejszościowych (zamiana, sprzedaż, umorzenie)
    • Realizacja transakcji dezinwestycji, fuzji i przejęć
    • Nadzór właścicielski nad portfelem mniejszościowym w tym wykonywanie obowiązków wynikających z reprezentowania ARP S.A. na walnych zgromadzeniach udziałowców/akcjonariuszy
    • Kontakt i koordynacja działań z innymi udziałowcami/ akcjonariuszami

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe prawnicze lub pokrewne
    • 1 rok doświadczenia zawodowego
    • Znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Spółek Handlowych i umiejętność ich zastosowania w praktyce
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    • Zdolność planowania i organizowania pracy
    • Samodzielność w działaniu
    • Dokładność, skrupulatność
    • Przywiązywanie uwagi do szczegółów

    Mile widziane:

    • doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z praktycznym zastosowaniem kodeksu spółek handlowych

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • umowę o pracę 
    • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w nowocześnie zaprojektowanym biurze w dogodniej lokalizacji w centrum miasta (Rondo de Gaulle’a)
    • ciekawe i rozwojowe projekty
    • bogaty pakiet socjalny do wyboru: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport z dofinansowaniem, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny
    • bibliotekę, z której można wypożyczać książki
    • szkolenia, lekcje języka angielskiego
    • elastyczny czas pracy

    Dodatkowe informacje:
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji podając w temacie numer referencyjny (A/BIK/07/2019).

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści: 
    „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.
     
    Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

    Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.”

  • Kierownik Projektu MdR Warszawa PFR Nieruchomości Umowa o pracę 21 września 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Nieruchomości
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 21 września 2019

    Nr ref.: PFRN/27/2019

    Główne zadania:

    • Podejmowanie działań mających na celu osiągnięcie i utrzymanie założonego poziomu komercjalizacji nieruchomości
    • Opracowanie harmonogramów komercjalizacji inwestycji i nadzór nad ich terminową realizacją
    • Prowadzenie procesu komercjalizacji pierwotnej inwestycji
    • Współpraca z lokalnymi samorządami i urzędami
    • Koordynacja i nadzór nad terminowością i jakością usług świadczonych przez pośredników i komercjalizatorów
    • Raportowanie

     Oczekujemy:

    • Znajomości rynku nieruchomości mieszkaniowych
    • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami lub w pośrednictwie nieruchomości
    • Znajomości zagadnień prawnych związanych z wynajmem lokali mieszkalnych
    • Odporności na stres i umiejętności pracy pod dużą presją
    • Bardzo dobrej organizacji i dyscypliny pracy
    • Zdecydowania, samodzielności i efektywności w działaniu
    • Wysokiej kultury osobistej
    • Gotowości do wyjazdów służbowych

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Przyjazną atmosferę w pracy
    • Praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration
       

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji:
    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji.

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

    Administrator danych
    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane. 

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem.

  • Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami Warszawa PFR Nieruchomości Umowa o pracę 21 września 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Nieruchomości
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 21 września 2019

    Nr ref.: PFRN/26/2019

    Główne zadania:

    • Nadzorowanie podmiotów administrujących i czuwanie nad prawidłowym utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości
    • Nadzór nad obsługą gwarancyjną nieruchomości
    • Nadzór nad obsługą zapytań i zgłoszeń najemców 
    • Zgłaszanie wniosków z zakresu optymalizacji kosztów zarządzania nieruchomościami
    • Zatwierdzanie harmonogramów przeglądów i konserwacji
    • Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości
    • Sporządzanie deklaracji dot. opłat publiczno-prawnych w tym podatku od nieruchomości
    • Opracowywanie cenników mediów dla poszczególnych nieruchomości

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego,
    • Dodatkowym atutem będą studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami
    • Dodatkowym atutem będzie posiadanie licencji zawodowej lub świadectwa dyplomowanego zarządcy nieruchomości
    • Znajomości Prawa rzeczowego i budowlanego,
    • Znajomości programów środowiska Windows w tym Word, Excel, PowerPoint,
    • Umiejętności czytania dokumentacji technicznej,
    • Doświadczenia w zakresie administrowania budynkami mieszkalnymi,
    • Bardzo dobrej organizacji pracy,
    • Samodzielności i wysokiej motywacji w realizacji zadań.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Przyjazną atmosferę w pracy
    • Praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration

     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji:

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji.

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

    Administrator danych
    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane. 

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem.

  • Specjalista ds. Kontrolingu Warszawa ARP Umowa o pracę 22 września 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka ARP
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 22 września 2019

    Główne zadania:

    • sporządzanie miesięcznych i kwartalnych raportów z wykonania budżetu
    • analiza przyczyn odchyleń od założonego budżetu
    • sporządzanie informacji i raportów finansowych dla instytucji zewnętrznych
    • tworzenie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
    • współudział w przygotowywaniu rocznego budżetu spółki

    Oczekiwania:

    • dobra znajomość finansów firmy
    • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub finansowym
    • umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
    • odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywaną pracę
    • systematyczność i dokładność
    • dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

    Mile widziane:

    • znajomość języków obcych 

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • umowę o pracę 
    • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w nowocześnie zaprojektowanym biurze w dogodniej lokalizacji w centrum miasta (Rondo de Gaulle’a)
    • ciekawe i rozwojowe projekty
    • bogaty pakiet socjalny do wyboru: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport z dofinansowaniem, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny
    • bibliotekę, z której można wypożyczać książki
    • szkolenia, lekcje języka angielskiego
    • elastyczny czas pracy

    Dodatkowe informacje:
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji  podając numer referencyjny P/BFK/02/2019.

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści: 
    „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.
     
    Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

    Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.”

  • Specjalista ds. administracji w Fundacji Warszawa Fundacja PFR Umowa o pracę 30 września 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka Fundacja PFR
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 30 września 2019
    Do zadań kandydata będzie należało:
     
    •  Prowadzenie dokumentacji bieżącej (archiwizacja, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów),
    •  Przygotowywanie dokumentów na Zarząd i Radę Fundacji,
    •  Przygotowywanie protokołów m.in. z posiedzeń Zarządu, Rady, a także raportów,
    •  Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja ze wszystkimi działami w firmie (szczególnie z księgowością oraz działem prawnym),
    •  Administrowanie poprzez CMS strony internetowej Fundacji PFR,
    •  Współtworzenie i kontrola nad budżetem Fundacji,
    •  Przygotowywanie zestawień kosztowych na potrzeby Zarządu i posiedzenia Rady Fundacji,
    •  Bieżąca kontrola wydawanych środków, rejestr faktur i płatności wychodzących z Fundacji,
    •  Kontrola płynności finansowej,
    •  Przygotowywanie comiesięczne dokumentów do płatności do US i ZUS zgodnie z listą płac,
    •  Bieżąca weryfikacja skrzynki mailowej fundacji, odpisywanie interesariuszom na wpływające maile.
     
    Od kandydata oczekujemy:
     
    • Kilkuletniego doświadczenia zawodowego w obszarze administracji,
    • Znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word),
    • Bardzo dobrej organizacji i dyscypliny pracy,
    • Rzetelności, sumienności oraz zaangażowania w powierzone zadania.
     
    OFERUJEMY:
     
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
    • Przyjazną atmosferę w pracy,
    • Pracę w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration.
     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: fundacja@pfr.pl
     
    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację PFR ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji."
     
    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację PFR ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Fundację PFR.”
     
    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
     
    Fundacja PFR jest Fundacją zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. Fundacja PFR dąży do wypełnienia luk w wymiarze społecznym. W tym celu prowadzi długofalowe działania z zakresu m.in. edukacji, innowacji, kultury i sztuki. Wykorzystując ekspercką wiedzę, doświadczenie i nowoczesne instrumenty rozwoju, jakie skupia Grupa PFR, wciela w życie wartościowe i ambitne inicjatywy.
     
    Administrator danych
     
    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Fundacja PFR z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane.
  • Młodszy specjalista w Biurze Marketingu PFR Portal PPK Sp. z o.o. Warszawa PFR Portal PPK Umowa o pracę 5 października 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Portal PPK
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 5 października 2019

    Nr. Ref.: PFRPortal/01/09/2019
     

    Gdzie będziesz pracował/a:
    Pracownicze Plany Kapitałowe to powszechny i dobrowolny system długoterminowego oszczędzania. Jest on tworzony wspólnie przez pracownika, pracodawcę oraz państwo. PFR Portal PPK jest odpowiedzialny za przekazywanie rzetelnych informacji o PPK pracownikom i pracodawcom oraz wsparcie instytucji we wdrażaniu programu. 
    Biuro Marketingu to miejsce, które odpowiada za wizerunek, formułuje spójną komunikację oraz buduje relacje z otoczeniem. Od naszych działań zależy, jak postrzegana jest Spółka. 
     

    Jakie czekałyby Cię wyzwania:

    • wsparcie zespołu w tworzeniu contentu na stronę internetową w oparciu o dostępne materiały źródłowe;
    • tworzenie postów w kanałach Social Media (Facebook, LinkedIN, Twitter, YouTube);
    • wsparcie w tworzeniu i organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych (szkolenia, konferencje, kongresy i inne);
    • tworzenie materiałów graficznych, promocyjnych i gadżetów;
    • wsparcie przy tworzeniu i realizacji akcji promocyjnych; 
    • prowadzenie dokumentacji oraz podsumowań działań zespołu.

    Jakiej osoby szukamy:

    • posiadającej minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale marketingu/promocji;
    • znającej specyfikę komunikacji w Social Mediach;
    • posiadającej doświadczenie w korzystaniu z programów graficznych;
    • gotowej na pracę wymagającą szybkiego reagowania na zmieniające się sytuacje;
    • posiadającej lekkie pióro;
    • znającej pakiet MS Office (w szczególności Power Point);
    • nie bojącej się pracy pod presją czasu i w dynamicznych warunkach;
    • zaangażowanej i sumiennej;
    • odpowiedzialnej;
    • kreatywnej i energicznej;
    • doświadczenie w organizacji wydarzeń takich jak szkolenia i konferencje będzie mile widziane;.

    Co możemy zaoferować Tobie:

    • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
    • pełną wyzwań pracę, w której zdobędziesz cenne doświadczenie;
    • możliwość realizacji własnych pomysłów i realnego wpływu na działania zespołu;
    • nieformalną, przyjazną atmosferę i partnerskie relacje;
    • pracę w nowoczesnym biurze w samym centrum Warszawy;
    • możliwość uczestniczenia w eventach branżowych;
    • możliwość pracy zdalnej;
    • owoce w biurze przez cały tydzień.

    CV wraz z listem motywacyjnym należy wysłać do dnia 5 października br.

    Aplikuj Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

     

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Portal PPK Sp. z o.o. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFRPortal/01/09/2019.


    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:


    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Portal PPK Sp. z o.o. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFRPortal/01/09/2019 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Portal PPK Sp. z o.o.”

  • Analityk Finansowy w Biurze Inwestycji Kapitałowych Warszawa ARP Umowa o pracę 12 października 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka ARP
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 12 października 2019

    Nr ref.: P/BIK/08/2019 
     
    Szukamy pracownika, który swoją codzienną pracą wesprze Biuro Inwestycji Kapitałowych w Zespole odpowiedzialnym za restrukturyzacje w ARP S.A.:

    Główne zadania:

    • odpowiedzialność za terminową realizację zleconych działań
    • wysoka jakość przygotowywanych analiz i innych dokumentów
    • realizacja prac związanych z modelowaniem finansowym
    • realizacja prac związanych z analizą finansową
    • przygotowywanie dokumentacji transakcyjnej związanej z realizowanymi projektami w zakresie restrukturyzacji istniejącego zadłużenia, pozyskiwania nowego finansowania dłużnego czy projektami M&A
    • przygotowywanie dokumentów związanych z procesem ofertowania projektów doradczych 
    • rozwój kompetencji w kierunku kierowania projektami restrukturyzacji finansowej

    Oczekiwania:

    • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne (mile widziane modelowanie i ekonometria)
    • 1-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze doradztwa finansowego, bankowości inwestycyjnej lub kontrolingu
    • rozwinięte umiejętności  analityczne
    • doświadczenie w modelowaniu finansowym
    • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (B2)
    • bardzo dobra znajomość MS Office
    • umiejętność pracy w sytuacji presji czasowej
    • profesjonalny sceptycyzm w ocenie pozyskiwanych informacji

    Mile widziane:

    • doświadczenie związane z udziałem w projektach restrukturyzacyjnych  
    • certyfikat CFA, ACCA, licencja doradcy inwestycyjnego lub podobnego (także w trakcie) 

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • umowę o pracę 
    • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w nowocześnie zaprojektowanym biurze w dogodniej lokalizacji w centrum miasta (Rondo de Gaulle’a)
    • ciekawe i rozwojowe projekty
    • bogaty pakiet socjalny do wyboru: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport z dofinansowaniem, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny
    • bibliotekę, z której można wypożyczać książki
    • szkolenia, lekcje języka angielskiego
    • elastyczny czas pracy

    Dodatkowe informacje:
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji podając numer referencyjny P/BIK08/2019

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści: 
    „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.
     
    Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych dla celów sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

    Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 6/12.”

  • Analityk Inwestycyjny/Associate Warszawa PFR Ventures Umowa o pracę 31 października 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 31 października 2019

    Główne zadania:

    • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:
      • Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert,
      • Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC),
      • Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC,
    • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji,
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności,
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych,
    • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC,
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures,
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC,
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures. 

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego,
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji,
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
    • Znajomości KSH,
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • pakiet prywatnej opieki medycznej,
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska klikając:
    Aplikuj

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

  • Menedżer Inwestycyjny Warszawa PFR Ventures Umowa o pracę 31 października 2019

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 31 października 2019

    Główne zadania:

    • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem przygotowującym i przeprowadzającym nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:
      • Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert,
      • Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych, oraz due diligence funduszy VC), 
      • Negocjowanie warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem podejmującym działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC,
    • Sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym zapewnienie reprezentacji w organach funduszy VC oraz terminowego i właściwego jakościowo pozyskania informacji,
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalnośc,
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych,
    • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu zespołem sporządzającym analizy i rekomendacji do Zarządu PFR Ventures związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC,
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures,
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC,
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego;
    • Co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji,
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
    • Znajomości KSH,
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • Pakiet prywatnej opieki medycznej,
    • Profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
    • Udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska klikając:


    Aplikuj

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.” 

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

250 +

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?