Oferty pracy w Grupie Polskiego Funduszu Rozwoju

  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Analityk Inwestycyjny Warszawa PFR Ventures umowa o pracę 31 stycznia 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 31 stycznia 2021

    Główne zadania:

    • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:
    1. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert;
    2. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC);
    3. Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
    • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego;
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w
      funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
    • Znajomości KSH;
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie nazwę stanowiska.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa PFR Nieruchomości umowa o pracę 31 stycznia 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Nieruchomości
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 31 stycznia 2021

    Główne zadania:

    • Obsługa Infolinii w zakresie ruchu przychodzącego i wychodzącego.
    • Obsługa korespondencji pisemnej i mailowej od klientów i najemców.
    • Obsługa klienta w zakresie prezentacji lokali mieszkalnych i biurowych.
    • Udział w targach branżowych.
    • Udział w akcjach promocyjnych, marketingowych i sprzedażowych.
    • Przygotowanie i wystawianie ogłoszeń mieszkań na wynajem na portalach internetowych.
    • Obsługa klientów i najemców w zakresie weryfikacji w BIG Info Monitor i weryfikacji zdolności czynszowej.
    • Współpraca i obsługa pośredników. 
    • Przygotowanie dokumentacji celem finalizowania umów.
    • Opieka nad obecnymi i przyszłymi klientami funduszu.
    • Nadzór nad obsługą zapytań i zgłoszeń najemców. 
    • Współpraca z pozostałymi działami w ramach biura.

     Oczekujemy:

    • Doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego (obsługa telefoniczna i mailowa)
    • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel)
    • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
    • Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych
    • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i wysokiej kultury osobistej
    • Odporności na stres w pracy z klientem
    • Umiejętności pracy pod presją czasu
    • Wysokiej motywacji do realizacji zadań
    • Pozytywnego nastawienia i otwartości na potrzeby klienta
    • Dokładności, systematyczności i bardzo dobrej organizacji pracy
    • Umiejętności pracy w zespole
    • Doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • Biuro w ścisłym Centrum Warszawy
    • System kafeteryjny MyBenefit
    • Kartę Multisport
    • Ubezpieczenie grupowe
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Płatny Program Poleceń Pracowniczych
    • Przyjazną atmosferę pracy w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration 

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji:

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji."

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane. 

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem: https://nieruchomosci.pfr.pl/wp-content/uploads/Polityka_prywatnosci.pdf.

  • Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami Warszawa PFR Nieruchomości umowa o pracę 31 stycznia 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Nieruchomości
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 31 stycznia 2021

    Główne zadania:

    • Nadzorowanie podmiotów administrujących i czuwanie nad prawidłowym utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości.
    • Nadzór nad obsługą gwarancyjną nieruchomości.
    • Nadzór nad obsługą zapytań i zgłoszeń najemców.
    • Zgłaszanie wniosków z zakresu optymalizacji kosztów zarządzania nieruchomościami.
    • Zatwierdzanie harmonogramów przeglądów i konserwacji.
    • Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości.

     Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego o profilu technicznym z tytułem inżyniera.
    • Dodatkowym atutem będą studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami.
    • Dodatkowym atutem będzie posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości wydanej przez organ państwowy lub świadectwo dyplomowanego zarządcy wystawione przez Polską Federację Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych (PFSZN), Polską Federację Organizacji Zarządców i Administratorów Nieruchomości (PFOZiAN), Polską Federację Zarządców Nieruchomości (PFZN) lub Krajową Izbę Gospodarki Nieruchomościami (KIGN)
    • Bardzo dobrej znajomości Prawa rzeczowego i budowlanego.
    • Znajomości programów środowiska Windows w tym Word, Excel, PowerPoint, atutem będzie znajomość AutoCad.
    • Umiejętności czytania dokumentacji technicznej.
    • Doświadczenia w zakresie administrowania budynkami mieszkalnymi.
    • Bardzo dobrej organizacji pracy.
    • Samodzielności i wysokiej motywacji w realizacji zadań.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • Biuro w ścisłym Centrum Warszawy
    • System kafeteryjny MyBenefit
    • Kartę Multisport
    • Ubezpieczenie grupowe
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Płatny Program Poleceń Pracowniczych
    • Przyjazną atmosferę pracy w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration 
    • Ubezpieczenie na życie
    • Nasze biuro jest przygotowane pod względem sanitarnym i bezpieczne. Praca odbywa się w trybie rotacyjnym (praca zdalna/praca stacjonarna)


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji:
     

    Aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji."

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane. 

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem: https://nieruchomosci.pfr.pl/wp-content/uploads/Polityka_prywatnosci.pdf.

     

  • Investment Analyst Intern Warszawa PFR Ventures Umowa o pracę 31 stycznia 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 31 stycznia 2021

    Twoja praca będzie polegała na:

    • dokonywaniu oceny ofert funduszy PE (m.in. strategii inwestycyjnej);
    • sporządzaniu analiz i rekomendacji dla członków Komitetu Inwestycyjnego;
    • asystowaniu podczas negocjacji umów inwestycyjnych;
    • researchu polskiego i globalnego rynku PE/VC;
    • tworzeniu dokumentacji.


    Szukamy osoby, która:

    • ukończyła studia licencjackie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia i pokrewne);
    • zdobyła pierwsze doświadczenia zawodowe (preferowane doświadczenie w ramach polskiego rynku kapitałowego);
    • posiada podstawową znajomość procesu inwestycyjnego na rynku PE/VC;
    • biegle posługuje się językiem angielskim;
    • sprawnie posługuje się programem Power Point;
    • wykazuje się samodzielnością i proaktywnością.

    Mile widziany zapoczątkowany proces zdobywania certyfikatów potwierdzających przygotowanie teoretyczne, np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • konkurencyjne wynagrodzenie;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach;
    • możliwość nawiązania dłuższej współpracy po zakończeniu stażu;
    • lokalizację biura w centrum Warszawy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści: 
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

250 +

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?