Oferty pracy w Grupie Polskiego Funduszu Rozwoju

  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Ekspert ds Audytu Warszawa PFR TFI umowa o pracę 30 września 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 września 2021

    Główne zadania:

    • samodzielna lub zespołowa realizacja czynności audytowych w spółce oraz u jej kontrahentów;
    • sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych samodzielnie lub zespołowo czynności audytowych, w tym raportów audytowych z rekomendacjami i zaleceniami;
    • uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego planu audytów w spółce z uwzględnieniem analiz ryzyka oraz w sporządzaniu dokumentacji raportowej;
    • monitorowanie terminowości oraz poprawności wdrażania uzgodnionych rekomendacji i zaleceń z audytów;
    • współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących działania systemu audytu wewnętrznego w spółce organom nadzoru;
    • współpraca z jednostkami organizacyjnymi i wsparcie merytoryczne pracowników spółki, w tym prowadzenie szkoleń wewnętrznych.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia, prawo, finanse;
    • co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy w obszarze audytu wewnętrznego w branży finnsowej (TFI, towarzystwa ubezpieczeń, OFE, banki);
    • znajomości metodyki / narzędzi w zakresie audytu wewnętrznego i umiejętności stosowania ich w praktyce;
    • biegłej obsługi programów pakietu MS Office;
    • umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania logicznych wniosków i przejrzystego formułowania rekomendacji;
    • orientacji na realizację zadań oraz jakości i profesjonalizmu w pracy;
    • rozwiniętych umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej;
    • doświadczenie w realizacji audytów w obszarze IT będzie dodatkowym atutem;
    • dyplomy i certyfikaty związane z audytem wewnętrznym będą dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport Plus, prywatna opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe ).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@pfrtfi.pl.

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko – Ekspert ds. Audytu”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.

    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

  • Specjalista ds Audytu Warszawa PFR TFI umowa o pracę 30 września 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 września 2021

    Główne zadania:

    • współpraca przy realizacji czynności audytowych w spółce oraz u jej kontrahentów; 
    • uczestniczenie w sporządzaniu dokumentacji z czynności audytowych, w tym raportów audytowych;
    • monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych przedstawionych w raportach z audytu w celu weryfikacji ich skuteczności;
    • uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego planu audytów spółki z uwzględnieniem analiz ryzyka oraz w sporządzaniu dokumentacji raportowej;
    • współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących działania systemu audytu wewnętrznego w spółce organom nadzoru;
    • współpraca z jednostkami organizacyjnymi i wsparcie merytoryczne pracowników spółki, w tym prowadzenie szkoleń wewnętrznych.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia, prawo, finanse; 
    • co najmniej 2-letniego doświadczenia w pracy w obszarze audytu wewnętrznego lub kontroli wewnętrznej w branży finansowej (TFI, towarzystwa ubezpieczeń, OFE, banki);
    • znajomości metodyki / narzędzi w zakresie audytu wewnętrznego lub kontroli wewnętrznej i umiejętności ich stosowania w praktyce;
    • biegłej obsługi programów pakietu MS Office;
    • umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania logicznych wniosków i przejrzystego formułowania rekomendacji;
    • orientacji na realizację zadań oraz jakości i profesjonalizmu w pracy;
    • rozwiniętych umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport Plus, prywatna opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja@pfrtfi.pl

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko – Specjalista ds. Audytu”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH 

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, email: dane.osobowe@pfrtfi.pl

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. 

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.

    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

  • Analityczka/Analityk Inwestycyjny Warszawa PFR Ventures umowa o pracę 30 września 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 września 2021

    Główne zadania:

    • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:

      a. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert;
      b. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC);
      c. Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
    • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego;
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
    • Znajomości KSH;
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Zapraszamy do aplikowania za pomocą dedykowanej strony www.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

  • Dyrektor Projektu ds. Komercjalizacji Warszawa PFR Nieruchomości umowa o pracę 16 października 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Nieruchomości
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 16 października 2021

    Główne zadania:

    • Koordynacja procesu komercjalizacji nieruchomości.
    • Współpraca z jednostkami Samorządu Terytorialnego.
    • Nadzór nad realizacją usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne.
    • Realizacja celów w zakresie komercjalizacji.
    • Planowanie, kontrola budżetu, zarządzanie jakością i terminowością projektów.
    • Opracowanie materiałów i prowadzenie szkoleń dla Samorządów w ramach umowy o współpracy.
    • Opracowanie i kontrola jakości dokumentacji. Analiza lokalnych rynków najmu.
    • Udział w procesie zakupowym oraz negocjacjach z podmiotami świadczącymi usługi.
    • Raportowanie i prowadzenie sprawozdawczości operacyjnej.
    • Współpraca z biurami wewnętrznymi.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego.
    • Minimum 5 lat doświadczenia w branży budownictwa i nieruchomości na stanowisku związanym z komercjalizacją nieruchomości.
    • Znajomości rynku nieruchomości.
    • Doświadczenia w przygotowaniu i realizacji projektów komercjalizacyjnych.
    • Doświadczenia w pracy z Samorządami, Urzędami Gmin, Administratorami Nieruchomości.
    • Umiejętności koordynowania, delegowania i egzekwowania wyznaczonych zadań.
    • Zdecydowania, samodzielności i efektywności w działaniu.
    • Umiejętności pracy pod presją czasu i efektywnego zarządzania czasem.
    • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i wysokiej kultury osobistej.
    • Prawa jazdy kat. B.
    • Umiejętności szybkiego uczenia się.
    • Dobrej znajomości MS Office.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • Pakiet socjalny
    • Ubezpieczenie grupowe
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Płatny Program Poleceń Pracowniczych
    • Przyjazną atmosferę pracy w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji: APLIKUJ 

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji.

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane. 

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem.

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

600+

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?