Oferty pracy w Grupie Polskiego Funduszu Rozwoju

  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Menedżer ds. podatków (umowa na zastępstwo) Warszawa PFR TFI umowa o pracę 29 maja 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 29 maja 2020

    Główne zadania:

    • koordynacja procesu raportowania schematów podatkowych;
    • przygotowywanie dokumentacji cen transferowych;
    • analiza, interpretacja przepisów podatkowych oraz odpowiednie rekomendacje w zakresie ich zastosowania;
    • opiniowanie projektów umów pod względem zgodności z przepisami prawa podatkowego;
    • sprawdzanie poprawności deklaracji podatkowych;
    • współpraca z zewnętrznymi kancelariami podatkowymi;
    • bieżący kontakt z organami skarbowymi, przygotowywanie wyjaśnień oraz odpowiedzi dla urzędów skarbowych;
    • tworzenie procedur podatkowych.

    Oczekujemy:

    • min. 5 letniego doświadczenia w obszarze podatkowym;
    • wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym, finansowym lub w zakresie rachunkowo-ści;
    • licencji doradcy podatkowego;
    • znajomości prawa podatkowego w szczególności w obszarze cen transferowych, schema-tów podatkowych (tzw. MDR) oraz podatku CIT;
    • doświadczenia w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, współpracy z organamipodatkowymi;
    • mile widziane doświadczenie w pracy w instytucjach finansowych;
    • znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
    • umiejętności analitycznego myślenia;
    • biegłej znajomości środowiska MS Office (Word, Excel, Power Point);
    • samodzielności i umiejętności pracy pod presją czasu;
    • bardzo dobrej organizacji pracy.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, opieka medyczna).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja2@pfrtfi.pl

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko – Menedżer ds. podatków”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces               rekrutacji zapewniają poufność.

     

    Informacja od pracodawcy/administratora danych

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy                        Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.

    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli                           wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar                           Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.  

     

  • Analityk ds. Nieruchomości Warszawa PFR TFI umowa o pracę 30 maja 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 maja 2020

    Główne zadania:

    • analiza i ocena projektów inwestycji w nieruchomości mieszkaniowe;
    • monitorowanie realizacji inwestycji nieruchomościowych;
    • monitorowanie procesu zarządzania najmem nieruchomości mieszkaniowych,
    • tworzenie raportów na potrzeby Komitetu Inwestycyjnego i inwestorów;
    • analiza modeli finansowych i tworzenie baz danych;
    • współpraca z zewnętrznymi podmiotami zaangażowanymi w proces inwestycyjny;
    • współpraca z komórkami wewnętrznymi takimi jak ryzyko, operacje, nadzór, audyt.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia inżynierskiego lub w kierunkach: finanse, prawo;
    • licencji np.: MRICS, CCIM, Doradca Inwestycyjny lub doświadczenia w zarządzaniu funduszem nieruchomościowym;
    • doświadczenia w pracy w instytucjach związanych z branżą nieruchomości lub finansową;
    • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2);
    • dobrej organizacji pracy i umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów;
    • komunikatywności, dbałości o szczegóły, otwartości na współpracę;

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport Plus, prywatna opieka medyczna).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja2@pfrtfi.pl. W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko –  Analityk ds. Nieruchomości".

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.
    Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl. 

  • Specjalista ds. koordynacji projektów Warszawa Fundacja PFR umowa o pracę 20 czerwca 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka Fundacja PFR
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 20 czerwca 2020

    Do zadań kandydata będzie należało:

    • Kompleksowe koordynowanie projektów i inicjatyw realizowanych przez Fundację
    • Inicjowanie projektów, realizacja założeń zgodnie z budżetem, harmonogramem i dążenie do osiągnięcia planowanych rezultatów.
    • Przygotowywanie materiałów informacyjnych na temat projektów do komunikacji.
    • Obsługa wpływających do Fundacji wniosków o darowiznę, partnerstw, współpracy sponsoringowej.
    • Przygotowywanie umów, wsparcie przy realizacji, egzekwowanie rozliczenia i sprawozdawczości.
    • Przygotowywanie sprawozdań i prezentacji na potrzeby Zarządu PFR i Zarządu Fundacji PFR z realizacji projektów i działalności statutowej.
    • Inicjowanie i koordynacja wolontariatu pracowniczego PFR.
    • Pisanie wniosków o dotacje.

    Od kandydata oczekujemy:

    • min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze koordynacji projektami;
    • znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word);
    • wysokiej kultury osobistej, łatwości w nawiązywaniu relacji biznesowych;
    • rzetelności, sumienności oraz zaangażowania w powierzone zadania;
    • zorientowania na dostarczanie rezultatów;
    • umiejętności pracy pod presją czasu;
    • komunikatywnej znajomości języka angielskiego ;
    • mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze organizacji pozarządowych;
    • mile widziana praca przy projektach finansowanych ze środków unijnych.

    Wybranemu kandydatowi oferujemy m.in:

    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
    • Przyjazną atmosferę w pracy;
    • Pracę w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację PFR ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji."

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację PFR ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Fundację PFR.”

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

    Fundacja PFR jest Fundacją zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. Fundacja PFR dąży do wypełnienia luk w wymiarze społecznym. W tym celu prowadzi długofalowe działania z zakresu m.in. edukacji, innowacji, kultury i sztuki. Wykorzystując ekspercką wiedzę, doświadczenie i nowoczesne instrumenty rozwoju, jakie skupia Grupa PFR, wciela w życie wartościowe i ambitne inicjatywy.

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) pragniemy poinformować, że:

    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju z siedzibą w Warszawie przy ul. Kruczej 50, 00-025 Warszawa, zwany dalej „Administratorem”. 2) W sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i przysługujących praw z tym związanych, można skontaktować się z Administratorem poprzez adres e-mail rekrutacja@fundacja.pfr.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w punkcie 1 powyżej. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, a podstawą prawną przetwarzania danych jest udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust 1 lit a). 4) Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zapewnienia możliwości uczestnictwa we wszystkich etapach tego procesu. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 lat lub do momentu wycofania zgody. 6) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą zostać uprawnione organy publiczne oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, na podstawie zawartych umów. 7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. 8) Przysługują Pani/Panu następujące prawa: a) dostępu do swoich danych osobowych i żądania ich kopii, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych, d) przenoszenia danych, e) usunięcia danych, jeżeli nie jest realizowany żaden inny cel przetwarzania W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem danych. Dane kontaktowe wskazane są w punkcie 2 wyżej. 9) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa 10) Pani/Pana dane osobowe, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.

    Dziękując wszystkim zainteresowanym informujemy, że odpowiemy na wybrane aplikacje.

    Sposób aplikowania

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja@fundacja.pfr.pl

  • Analityk Inwestycyjny Warszawa PFR Ventures umowa o pracę 30 lipca 2020

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 30 lipca 2020

    Główne zadania:

    • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym
      • Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert;
      • Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC);
      • Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
    • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego;
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
    • Znajomości KSH;
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie nazwę stanowiska.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

250 +

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?