Oferty pracy w Grupie Polskiego Funduszu Rozwoju

  • Stanowisko
  • Lokalizacja
  • Spółka
  • Forma zatrudnienia
  • Data ważności
  • Analityk Kontrolingu Warszawa PFR Nieruchomości umowa o pracę 18 kwietnia 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR Nieruchomości
    • Forma zatrudnienia umowa o pracę
    • Data ważności 18 kwietnia 2021

    Główne zadania:

    • Przygotowanie wielowymiarowych analiz i raportów wspierających kadrę kierowniczą.
    • Przygotowanie raportów planistycznych, kontrola realizacji założeń.    
    • Przygotowanie budżetów, planów finansowych, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
    • Analiza rentowności oraz kontrola kosztów działalności operacyjnej.
    • Cykliczne raportowanie.
    • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy w zakresie pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy, kontroli i rekomendowanie rozwiązań.
    • Rozwój narzędzi systemowych w zakresie kontrolingu i raportowania.

     Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego (ekonometria, matematyka finansowa, statystyka, controlling, ekonomia, finanse).
    • Minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w dziale kontrolingu.
    • Doświadczenia w pracy na dużych bazach danych.
    • Umiejętności budowania narzędzi automatyzujących procesy raportowania.
    • Znajomości zagadnień i zasad rachunkowości zarządczej.
    • Bardzo dobrej znajomości arkusza kalkulacyjnego Excel.
    • Dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania, zaangażowania i samodzielności w działaniu.
    • Biznesowego podejścia i umiejętności współpracy.
    • Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
    • Znajomość programu eb2b oraz zagadnień rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • System kafeteryjny MyBenefit
    • Kartę Multisport
    • Ubezpieczenie grupowe
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Płatny Program Poleceń Pracowniczych
    • Przyjazną atmosferę pracy w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji:   APLIKUJ

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji."

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane. 

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem.

  • Ekspert w Departamencie Administracji i Wyceny Aktywów Warszawa PFR TFI Umowa o pracę 18 kwietnia 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 18 kwietnia 2021

    Główne zadania:

    • kompleksowa obsługa operacyjna i finansowa funduszy inwestycyjnych;
    • współpraca z depozytariuszem, bankami, biurami maklerskimi, izbami rozliczeniowymi i innymi kontrahentami funduszy;
    • sporządzanie/ weryfikacja instrukcji rozliczeniowych, weryfikacja transakcji oraz kontrola  ich terminowego rozliczania;
    • realizacja przelewów w systemie bankowości elektronicznej;
    • monitorowanie przepływów pieniężnych związanych z operacjami funduszy;
    • przygotowywanie dokumentacji związanej z odzyskiwaniem należnych podatków;
    • przygotowywanie/ aktualizacja dokumentacji związanej z obsługą rachunkową i rozliczeniową funduszy;
    • współpraca z podmiotem wybranym do badania sprawozdań finansowych funduszy;
    • przygotowywanie informacji na potrzeby TFI, inwestorów i uczestników funduszy i akcjonariusza;
    • udział w projektach realizowanych przez Spółkę.

    Oczekujemy:

    • wyższego wykształcenia w dziedzinie finansów, bankowości lub pokrewnego;
    • praktycznej znajomości zagadnień z zakresu operacji funduszy inwestycyjnych (doświad-czenie w wycenie aktywów funduszy inwestycyjnych będzie dodatkowym atutem);
    • co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji finan-sowej;
    • znajomości funkcjonowania rynku kapitałowego i rozliczeń finansowych związanych z inwestycjami funduszy (znajomość systemu Bloomberg będzie dodatkowym atutem);
    • systematycznej pracy, samodzielności, łatwości przyswajania nowej wiedzy;
    • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@pfrtfi.pl

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko - Ekspert w Departamencie Administracji i Wyceny Aktywów”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji.
    W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl

  • Prawnik (umowa na zastępstwo z możliwością zatrudnienia na dłużej) Warszawa PFR TFI Umowa o pracę (umowa na zastępstwo z możliwością zatrudnienia na dłużej) 23 kwietnia 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę (umowa na zastępstwo z możliwością zatrudnienia na dłużej)
    • Data ważności 23 kwietnia 2021

    Główne zadania:

    • obsługa prawna oraz prowadzenie spraw korporacyjnych Towarzystwa;
    • opiniowanie oraz przygotowywanie projektów umów zawieranych przez Towarzystwo w imieniu własnym oraz zarządzanych funduszy inwestycyjnych
    • wsparcie prawne jednostek organizacyjnych Towarzystwa w ich działalności oraz współpra-ca w zakresie tworzenia i zmian regulacji wewnętrznych;
    • doradztwo prawne w sprawach związanych z funkcjonowaniem i działalnością Funduszy;
    • współpraca z zewnętrznymi kancelariami świadczącymi pomoc prawną dla Towarzystwa oraz nadzór organizacyjny nad ich pracą.

    Oczekujemy:

    • min. rocznego doświadczenia na stanowisku prawnika w instytucji finansowej lub kancela-rii prawnej przy obsłudze instytucji finansowych (mile widziane doświadczenie w obsłudze funduszy inwestycyjnych zamkniętych)  
    • bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu funkcjonowania rynku kapitałowego, prawa spółek handlowych, prawa gospodarczego oraz prawa cywilnego;
    • znajomości języka angielskiego (poziom B1/C1);
    • umiejętności pracy pod presją czasu i nad wieloma projektami jednocześnie;
    • rzetelności, sumienności i komunikatywności.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo z możliwością zatrudnienia na dłużej);
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@pfrtfi.pl

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko - Prawnik”.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji.
    W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl

  • Dyrektor Biura Prawnego Warszawa PFR TFI Umowa o pracę 30 kwietnia 2021

    • Lokalizacja Warszawa
    • Spółka PFR TFI
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 30 kwietnia 2021

    Główne zadania:

    • doradztwo prawne dla członków organów Spółki oraz prowadzenie spraw korporacyjnych Towarzystwa i spraw związanych z funkcjonowaniem i działalnością Funduszy;
    • budowanie strategii działania, kontrola i optymalizacja procesów zachodzących w biurze  prawnym oraz zapewnienie realizacji standardów prawnych;
    • zarządzanie pracą zespołu prawnego oraz koordynacja i nadzór zewnętrznej obsługi praw-nej;
    • nadzór nad organizacją, opracowywaniem i opiniowaniem dokumentów, w tym projektów umów, porozumień, opinii prawnych;
    • wsparcie prawne jednostek organizacyjnych Towarzystwa w ich działalności oraz współpra-ca w zakresie tworzenia i zmian regulacji wewnętrznych;
    • nadzór nad aktualnymi regulacjami prawnymi, zapewnienie właściwej informacji prawnej w Towarzystwie.

    Oczekujemy:

    • min. 5-letniego doświadczenia na stanowisku dyrektora działu prawnego w instytucji
    • finansowej lub kancelarii prawnej przy obsłudze instytucji finansowych;
    • mile widziane doświadczenie w towarzystwie funduszy inwestycyjnych;
    • bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu funkcjonowania rynku kapitałowego, prawa spółek handlowych, prawa gospodarczego oraz prawa cywilnego;
    • mile widziane uprawnienia radcy prawnego;
    • znajomości języka angielskiego (poziom B1/C1);
    • umiejętności pracy pod presją czasu i nad wieloma projektami jednocześnie;
    • rzetelności, sumienności i komunikatywności.

    Oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej;
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, opieka medyczna, PPK, ubezpieczenie grupowe).

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@pfrtfi.pl

    W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko - Dyrektor Biura Prawnego" .

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl.

    Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji.
    W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas przechowywane odpowiednio dłużej.

    Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dane.osobowe@pfrtfi.pl

  • Analityk Inwestycyjny Warszawa, Polska PFR Ventures Umowa o pracę 30 kwietnia 2021

    • Lokalizacja Warszawa, Polska
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 30 kwietnia 2021

    Główne zadania:

    • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:

      a. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert;
      b. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC);
      c. Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
    • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego;
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
    • Znajomości KSH;
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie nazwę stanowiska.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

     

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

  • Menedżer Inwestycyjny Warszawa, Polska PFR Ventures Umowa o pracę 9 maja 2021

    • Lokalizacja Warszawa, Polska
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 9 maja 2021

    Główne zadania:

    • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem przygotowującym i przeprowa-dzającym nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone bę-dą fundusze VC, w tym:
      • Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert,
      • Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznespla-nów, strategii inwestycyjnych, oraz due diligence funduszy VC),
      • Negocjowanie warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia,
    • Wspieranie Ze
    • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem podejmującym działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym zapewnienie repre-zentacji w organach funduszy VC oraz terminowego i właściwego jakościowo pozyskania infor-macji;
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
    • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu zespołem sporządzającym analizy i reko-mendacji do Zarządu PFR Ventures związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures,
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.
       

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego; 
    • Co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu fun-duszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
    • Znajomości KSH;
    • Biegłej znajomości języka angielskiego;
       

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie nazwę stanowiska.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922), moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFRV/12//2017.Oświadczam jednocześnie, iż zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz możliwości ich poprawiania, a także o tym, że podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa wyżej.”

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922), moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFRV/12/2017 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. Oświadczam jednocześnie, iż zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz możliwości ich poprawiania, a także o tym, że podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa wyżej.”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

  • Associate Warszawa, Polska PFR Ventures Umowa o pracę 31 maja 2021

    • Lokalizacja Warszawa, Polska
    • Spółka PFR Ventures
    • Forma zatrudnienia Umowa o pracę
    • Data ważności 31 maja 2021

    Główne zadania:

    • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:
      • Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert;
      • Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC);
      • Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
    • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
    • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
    • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
    • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
    • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
    • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
    • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego;
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
    • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
    • Znajomości KSH;
    • Biegłej znajomości języka angielskiego.

    Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
    • pakiet prywatnej opieki medycznej;
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
    • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

    Dodatkowe informacje:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie nazwę stanowiska.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922), moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFRV/12//2017.Oświadczam jednocześnie, iż zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz możliwości ich poprawiania, a także o tym, że podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa wyżej.”

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922), moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFRV/12/2017 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. Oświadczam jednocześnie, iż zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz możliwości ich poprawiania, a także o tym, że podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa wyżej.”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Grupa kapitałowa Polskiego Funduszu Rozwoju

450 m

to odległość z siedziby do stacji Metro Centrum

250 +

osób pracuje w grupie kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju

50 kroków

dzieli nas od ścisłego centrum Warszawy

0,5 kg

owoców przypada na jednego pracownika każdego dnia

531

filiżanek kawy wypijamy codziennie

4 piętra

zajmujemy w głównej siedzibie przy ul. Kruczej

Wybrane benefity dla naszych pracowników

Prywatna opieka zdrowotna

Prywatna opieka zdrowotna

Możliwość korzystania z dodatkowej opieki medycznej. Bogatą ofertę świadczeń zdrowotnych przygotowała jedna z wiodących na polskim rynku firm świadczących usługi medyczne.

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Grupowe ubezpieczenie na życie to dodatkowa ochrona zdrowia i życia. Oferta przygotowana specjalnie dla naszych pracowników, a finansowana w całości przez pracodawcę.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Środki z tego funduszu mogą być przeznaczone m.in. na produkty kafeterii benefitów, świadczenia okazjonalne czy zapomogi losowe.

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria benefitów

Kafeterie benefitów do to internetowe platformy z tysiącami produktów. To Ty wybierasz, z których skorzystasz, jak i kiedy chcesz! 

Karta Multisport

Karta sportowa

Karta umożliwia korzystanie z blisko 4 tysięcy obiektów sportowych na terenie całej Polski. Dzięki niej codziennie możesz odkrywać nowe aktywności.

Świeże owoce i warzywa

Świeże owoce i warzywa

Codziennie czeka na Ciebie świeża porcja owoców i warzyw. W ciągu miesiąca w naszej siedzibie pojawia się ponad tona owoców, co daje średnio 0,5 kg zdrowia dla Ciebie każdego dnia!

Dlaczego warto pracować razem z nami?