japonia ecommerce Ekspansja zagraniczna

Webinarium PAIH: E-commerce - sposób na ekspansję na rynek japoński

PAIH S.A.
Webinarium PAIH: E-commerce - sposób na ekspansję na rynek japoński

Japonia to czwarty największy rynek e-commerce na świecie. W 2021 r. jego wartość wyniosła 128,3 miliarda USD, a prognozuje się, że do 2026 r. wzrośnie do prawie 298 miliardów USD. Dla polskich przedsiębiorców jest to zatem rynek z ogromnym potencjałem.

Serdecznie zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • jaka jest specyfika sektora e-commerce w Japonii,
  • jakie są koszty i procedury związane ze sprzedażą e-commerce,
  • jakie wsparcie oferuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu.

Szkolenie poprowadzą:

  • Marta Szczygieł, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio,
  • Piotr Kucharczyk, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
  • Theodore Kitchen, Business Development Manager, US/EU Business Section, Overseas Strategy Department, Rakuten Global, Inc.,
  • Toshiyuki Ohno, Founder & CEO, Interpass Inc.

Webinarium odbędzie się 18 kwietnia o godz. 09:00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się już dziś!

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółowymi informacjami zapraszamy do śledzenia kalendarza webinariów na stronie PAIH.

PAIH S.A.
Poprzedni artykuł
Skontaktuj się z operatorem KPO HoReCa, żeby pozyskać niezbędne informacje!
Pokolenie Z – czego oczekuje od pracodawców?
Następny

Zainteresują Cię również

Warunki RODO

Warunki RODO