E commerce Meksyk handel elektroniczny

Webinarium PAIH: Meksykański sektor e-commerce - szanse i możliwości

PAIH S.A.
Webinarium PAIH: Meksykański sektor e-commerce - szanse i możliwości

Rynek sprzedaży internetowej w Meksyku to jeden z najbardziej dynamicznych sektorów w 2020 r. Na podstawie danych International Data Corp. prognozowany jest 60-procentowy wzrost w 2021 r. Ten dynamiczny wzrost w Meksyku i na całym świecie został spowodowany kryzysem zdrowotnym wynikłym przez Covid-19 i utrzymuje aktualnie tendencje zakupów online. Konsument cyfrowy dostrzega korzyści płynące z zakupów w Internecie poza ceną, zwłaszcza, że znajduje towar, którego nie może znaleźć w innym kanale i ponieważ otrzymuje go na wyciągnięcie ręki.

Pandemia przyspieszyła rozwój handlu elektronicznego w Meksyku na dużą skalę, zdecydowanie przyspieszając procesy trwające od dłuższego czasu. W ramach działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa podczas pandemii, handel detaliczny e-Commerce stał się jednym z preferowanych kanałów dokonywania zakupów. Znajduje to odzwierciedlenie nie tylko w wartości sektora handlu detalicznego w Meksyku, który wzrósł o 81% w porównaniu do 2019 r., ale także w zachowaniach konsumentów: według badań przeprowadzonych na początku 2021 r. 56% badanych kupowało w Internecie, z czego 16% realizowało tego typu zakupy po raz pierwszy.

Handel elektroniczny w Meksyku osiągnął 316 mdn Peso w 2020 roku, w porównaniu z rokiem poprzednim nastąpił wzrost o 81%. W związku z tym e-commerce stanowi 9% całkowitej sprzedaży detalicznej. Do kategorii o największej sprzedaży należą dostawy żywności, artykuły modowe i kosmetyki. W tym samym czasie apteki i supermarkety zyskały popularność w formacie online.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego:

  • dowiesz się jak wyeksportować swoje rozwiązania e-Commerce do Meksyku,
  • poznasz tendencje i możliwości w sektorze e-Commerce w Meksyku,
  • dowiesz się jak reklamować i sprzedawać swój produkt meksykańskim sklepom.

Szkolenie poprowadzą:

  • Patrycja Staszewska, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Meksyku,
  • Aleksander Hudzik, Konsultant Regionu LATAM, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Julio César Acevedo Guzmán, Business Expert Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Meksyku,
  • Adolfo Fuentes Franco, CFO, MejorCompraTV,
  • Edyta Norejko, CEO & Founding Partner For House,
  • Justyna Ścibska, Regional Manager LATAM Orbitvu.

Webinarium odbędzie się 15 czerwca o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.

Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się już dziś!

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółowymi informacjami zapraszamy do śledzenia kalendarza webinariów na stronie PAIH.

PAIH S.A.
Poprzedni artykuł
Webinarium PAIH: MidV4est Investment Forum
50 tys. ukończonych kursów w „Akademii PARP”. Przedsiębiorcy masowo korzystają ze szkoleń online
Następny

Zainteresują Cię również

Warunki RODO

Warunki RODO