chiny aspekty prawne e commerce

Webinarium PAIH: Sprzedaż e-commerce w Chinach - aspekty prawne

PAIH S.A.
Webinarium PAIH: Sprzedaż e-commerce w Chinach - aspekty prawne

Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC). W 2023 r. Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
  • jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
  • jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
  • jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.

Webinarium poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Łukasz Sosnowski, Adwokat.

Webinarium odbędzie się 7 marca o godz. 9:00 i będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się już dziś!

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółowymi informacjami zapraszamy do śledzenia kalendarza webinariów na stronie PAIH.

PAIH S.A.
Poprzedni artykuł
Ponad 65,5 mln zł z Funduszy Europejskich na wsparcie szkoleniowe lub doradcze z zarządzania przedsiębiorstwem. PARP ogłasza wyniki konkursu „Wsparcie firm w okresowych trudnościach”
Webinarium PAIH: Sektor transportowy w Kazachstanie - wyzwania, możliwości i planowanie dostaw na trasie Polska-Kazachstan
Następny

Zainteresują Cię również

Warunki RODO

Warunki RODO